Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.