Merhaba,
Kusura bakmayın, sadece satılık ilanlarıyla ilgilenen arkadaşlar, için birkaç şey yazmak geldi içimden konu bu başlığa uygun değil taşınabilir sorun değil.
Söylemek istediğim şu ki, 2-3 bazen 5 sayfayı bulan uzun süren satışlar oluyor ve bir arkadaş çıkıp (sadece başlıkta okudugu bir ekipman için) aslında o geçen güncellemelerde , satılmış, komple satīş olduğu birkaç defa belirtilmiş veya satılık birkaç ekipmandan önce diğer ekipmanın satışının istendiği belirtilmiş olmasına rağmen 3 dakika konuyu okumadan cart diye konuya girip "kaça olcak enson bu" "ben sadece 6-200 mm istiyom sadece olmaz mı" diye ÖZEL MESAJ bile atmaya gerek duymadan dalmalar çoğalmaya başladı, şahsen rahatsızım. Konuda "yeni" ibaresi olunca takip edenler ve ben de bir güncelleme mi diye tekrar tekrar okuyup diş gıcīrdatmıyorum desem yalan olur. Sevgiler

)