Herkese merhaba,
K10D makinemi düşürdüm ve resimde ok ile gösterdiğim alanda çatlak oluştu. Şuan makinem yanımda olmadığım için makine resmini ekleyemedim. Eklediğim zaman daha iyi görürsünüz çatlağı.
Arkadaşlar sorum şu;
Bu bölümdeki çatlağı nasıl tamir edebilirim. Yada burada ki plastik parça komple değiştirilebilir mi?
Bundan önce başına böyle bir olay gelen oldu mu?
Bana bir yol gösterebilirseniz sevinirim arkadaşlar.