Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mehmet abi e-manuel olmuşsun. Fotolar çok net eline sağlık. Bende bu yaşta zangur zungur titriyorum
Sigara yok abi. 1-2 haftaya vücut geliştirmeye başlayacağım bu sayılır mı?Yoksa koşu mu diyorsun?
Başlatan vedib
Başlatan ozgur10
Başlatan Usakli64