Gönderen Konu: 2020 Olimpiyatları  (Okunma sayısı 33542 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı vedib

  • Teknik Danışman
  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.591
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
2020 Olimpiyatları
« : 07 Eylül, 2013, 23:38:34 »
2020 Olimpiyat Oyunları Tokyo'da
2020 Olimpiyatları'nın ev sahibi şehri yapılan oylamanın ardından belli oldu. Finalde İstanbul'u geçen Tokyo, Olimpiyat Oyunları'na ev sahipliği yapmaya hak kazandı.

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #1 : 07 Eylül, 2013, 23:45:39 »
Umudum yoktu. Türk haberciliği gene taraflı siyasi yaklaşınca işe....... kaybettik. Hemde halkı sevindire sevindire kursakta bırakarak (Bknz: Süleymaniye). Diğer aday ülkeler spor geçmişleriyle reklam yaparken, sporcuların bulunduğu heyetle giderken, biz Türk Milleti olarak ne acı ki TOKİ yetkilisiyle gittik. Tokyo gibi bu yapı sorununu çoktan aşmış adaylara karşı komik kozlar sunduk. Ve malum son.
PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı MC145

  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.733
  • Hobi olarak fotoğraf çekiyor.
    • Profili Görüntüle
    • facebook
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #2 : 07 Eylül, 2013, 23:58:14 »
eurovision yarışmalarını seyrettim sanki,
biraz da siyasi ve politik. Dünya Türkiye den tırsıyor, göz göre göre kalkınmamıza yardımcı olurlarmı ?
finale kadar yarışmış olmamız bile  bence büyük başarı. Kazanamayacağımızı bile bile ufak ta olsa bir umudum vardı ama malesef.
K-1
Wivitar 19-35 3,5/6
Tamron 70-200 2,8
SIGMA 70-300 F:4-5.6 APO DG MACRO

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #3 : 08 Eylül, 2013, 08:25:07 »
Umudum yoktu. Türk haberciliği gene taraflı siyasi yaklaşınca işe....... kaybettik. Hemde halkı sevindire sevindire kursakta bırakarak (Bknz: Süleymaniye). Diğer aday ülkeler spor geçmişleriyle reklam yaparken, sporcuların bulunduğu heyetle giderken, biz Türk Milleti olarak ne acı ki TOKİ yetkilisiyle gittik. Tokyo gibi bu yapı sorununu çoktan aşmış adaylara karşı komik kozlar sunduk. Ve malum son.

Maalesef size hiç katılamıyorum Bahattin bey,

bu güne kadar iki kez olimyipat düzenlemiş Yunanistan'dan bana bir kaç tane akılda kalan sporcu ismi sayabilir misin. sonuç kocaman bir sıfır. Neden çünkü bu işin sporcu geçmişi ile falan hiiiiiç alakası yok, şöyle bir hafızamı yokladım da hmmmm japon sporcu atletizm, yüzme, güreş, boks, yok gelmiyor aklıma bir şey, ben mi çok yaşlandım siz sayabilir misiniz acaba belki hatırlamama yardımcı olursunuz. sanmam. çünkü bu işler organize işler.

tabii ki oraya sporcular da gidecek, siyasiler de, toki yetkilisi de gidecek, çünkü 19.2 milyar $ lık bir yatırımdan bahsediyorsunuz ve bunun önemli bir bölümü inşaat sektörünü ilgilendiriyor. Kendin(m)izi bu kadar küçük görmeyin. Sanmayın ki s(b)izde olan bir eksiklik yüzünden bunu kaybettik, tamamen siyasi ve politik nedenlerden dolayı bunu kaybittiğin(m)izi rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik finalde en zayıf olan kazandı. Üstelik nükleer sızıntıı devam ediyorken. Şundan emin olun ki, şartlar eşit olsaydı da, onlar kadar alt yapı üst yapı vs. bütün sorunları çözmüş olsaydık da, onlardan daha fazla sporcumuz olimpiyat geçmişine sahip olsaydı da, hatta onlar 3 kez düzenlemiş olup biz hiç düzenlememiş olsaydık da finalde kaybedecektik, bunu görün artık, bu işler masa başı işler, hele ki öyle ortadoğunun liderliğine soyunacaksın, dünya arenasında söz sahibi olmaya kalkacaksın, dünya siyasetinde sivrileceksin... ağzınla kuş tutsan yedirmezler sana. bu dediklerimi yaşlarınız ilerledikçe daha çok anlayacaksınız.

bence hiç komik değildi sunumlar, tam da adam gibi bir sunumdu, Ülkemle gurur duydum, biz ezik bir millet ve ezik bir ülke değiliz, sadece artık onlar çok komik olmaya başladı.
« Son Düzenleme: 08 Eylül, 2013, 08:41:26 Gönderen: itasdemir »

Çevrimdışı Ferhat0316

  • Üye
  • ***
  • İleti: 141
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Bursa
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #4 : 08 Eylül, 2013, 09:12:56 »
eurovision yarışmalarını seyrettim sanki,
biraz da siyasi ve politik. Dünya Türkiye den tırsıyor, göz göre göre kalkınmamıza yardımcı olurlarmı ?
finale kadar yarışmış olmamız bile  bence büyük başarı. Kazanamayacağımızı bile bile ufak ta olsa bir umudum vardı ama malesef.
Dünyanın türklerden tırstığı günler mazide kaldı. Bu karar siyasi falan değildi. Japonlar haketti aldı. Bzim olimpiyatları yada benzeri organizasyonları yapabilmemiz için ülkemizi japonların yarısı kadar olsun sevmemiz lazım.
K-5+ K1000 + SMC Pentax-DA 12-24mm F4 ED AL [IF] +SMC PENTAX DA 18-55mm f3.5-5.6 AL WR+SMC PENTAX-A 50mm f1.7+Pentax SMC-FA 100mm F2.8 Macro WR Lens+PENTAX smc DA L 55-300mm F4-5.8 ED+Tamron AF 17-50mm F/2.8 Di-II LD+Pentax fgz540 flaş
+Manfrotto 055XPROB+Manfrotto 498RC2 Midi Ball Head+LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW+Cullman Protector Maxima 330

Çevrimdışı PENTAX

  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.052
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #5 : 08 Eylül, 2013, 10:30:30 »

Çevrimdışı efe593

  • Üye
  • **
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
    • hehehe
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #6 : 08 Eylül, 2013, 10:55:21 »
Maalesef size hiç katılamıyorum Bahattin bey,

bu güne kadar iki kez olimyipat düzenlemiş Yunanistan'dan bana bir kaç tane akılda kalan sporcu ismi sayabilir misin. sonuç kocaman bir sıfır. Neden çünkü bu işin sporcu geçmişi ile falan hiiiiiç alakası yok, şöyle bir hafızamı yokladım da hmmmm japon sporcu atletizm, yüzme, güreş, boks, yok gelmiyor aklıma bir şey, ben mi çok yaşlandım siz sayabilir misiniz acaba belki hatırlamama yardımcı olursunuz. sanmam. çünkü bu işler organize işler.

tabii ki oraya sporcular da gidecek, siyasiler de, toki yetkilisi de gidecek, çünkü 19.2 milyar $ lık bir yatırımdan bahsediyorsunuz ve bunun önemli bir bölümü inşaat sektörünü ilgilendiriyor. Kendin(m)izi bu kadar küçük görmeyin. Sanmayın ki s(b)izde olan bir eksiklik yüzünden bunu kaybettik, tamamen siyasi ve politik nedenlerden dolayı bunu kaybittiğin(m)izi rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik finalde en zayıf olan kazandı. Üstelik nükleer sızıntıı devam ediyorken. Şundan emin olun ki, şartlar eşit olsaydı da, onlar kadar alt yapı üst yapı vs. bütün sorunları çözmüş olsaydık da, onlardan daha fazla sporcumuz olimpiyat geçmişine sahip olsaydı da, hatta onlar 3 kez düzenlemiş olup biz hiç düzenlememiş olsaydık da finalde kaybedecektik, bunu görün artık, bu işler masa başı işler, hele ki öyle ortadoğunun liderliğine soyunacaksın, dünya arenasında söz sahibi olmaya kalkacaksın, dünya siyasetinde sivrileceksin... ağzınla kuş tutsan yedirmezler sana. bu dediklerimi yaşlarınız ilerledikçe daha çok anlayacaksınız.

bence hiç komik değildi sunumlar, tam da adam gibi bir sunumdu, Ülkemle gurur duydum, biz ezik bir millet ve ezik bir ülke değiliz, sadece artık onlar çok komik olmaya başladı.



Işte bu mesaja gülünür.

Afedersiniz video tanıtımında rihanna'ya vokali yapan ezan sesi değil miydi? O çok değerli,hep arkalarına sığındıkları başörtülü biri bile olmaz mı? Kim ne derse desin bunların işi gücü rant peşinde koşmak.

Hala siyasi diyorlar bide.Bahattin'in  dediği gibi rezil olmaktan başka bişey olmadı ki. Bide diyorlar ki 7 senede metroları inşa edeceğiz.30-40 senede yapılan sistemleri 7 senede  yaparsan,Olimpiyat günü de çöker orası herhalde.

İyiki diyorum alamadık iyiki.Yakın bir zamanda büyük bir deprem olması olağan bir şehirde konutların yenilenmesi,hastanelere yatırım yapılması gerekirken gidip oimpiyat'a harcayaak.
Şaşırmadım tabii ki adamların dini imanı para olmuş.Ölen vatandaşının üzerinden mezhep ayrımına gidenlerdern,destan yazdık diyenlerin elinde kaldığı için çok mutluyum!

Alsaydık şayet p.tesi yeni zamlar çoktan hazırdı.

Çevrimdışı R`meRt

  • Üye
  • ***
  • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #7 : 08 Eylül, 2013, 11:00:37 »
- Sunum videosunu izliyorum, 3 dinin kaynaşması diyoruz hop Sultan Ahmet'ten giriyor görüntü. Ardından Haliç'te balık tutan amcalar, orada hop Eminönü'de ki güvercinler. Sirkeci Haydarpaşa garı arkasından.. Bir de Rihanna ne alaka? Yok mu senin ülkenin kendine özgü müziği.. Ülke ile ilgili ne  herhangi bir video çekilse aynı konular.. Sanki turizm videosu hazırlanmış.
Tüm Dünya biliyor elhamdülillah müslüman bir ülkeyiz. Ama her seferinde konuyu sultan ahmetle aç sultan ahmetle kapat olmuyor.

- Olimpiyat köyü alt yapımız çok çok eksik, ulaşım ağımız berbat. Evet adamlara devlet garantisi verdik ama hazır mevcut japonlarda.
- Alt yapı yatırımı için Japonlar 4milyar  USD yatırım yapacakken biz 19,2milyar USD yapacaktık. Evet ayırdığımız bütçe daha çok ama adamların alt yapı yatırımları zaten bitmiş derecede. Bizim ki daha proje sadece.
- Akdeniz Oyunları ve U20'den sicilimiz bozuk. Kaç kişi izledi tribünlerin durumu içler acısıydı. Millet olarak spor kültürümüz olimpiyatlarda da boş tribünlere izlettirirdi.
- Dibimizde savaş çıktı çıkacak. 2020'ye kadar sürer mi derseniz bu bölgede ki karışıklık ekonomik istikrarı bozar, geçmişte de bozdu.
- Spora bakış açın çok çok farklı, adamlar ilk okullarında dahi atletizim dersleri verirken sen tenefüs aralarında basketbol oynayan öğrencine kızıyorsun.

Yazacak bir sürü şey var. Adamlar stadlar arası mesafeden ulaşım sürelerine kadar her şeyi yazdılar. Bizde Olimpiyat Stadından saat 22:00 de maç çıkışı Beşiktaş'a dönmek 02:00'yi buluyor.

Tek espirimiz kıtaların birleştiği yer olmamız. Onun dışında malesef yeteri kadar iyi değiliz. Bir de şunu unutmamak lazım 2024'te olimpiyat avrupa kıtasında olacak. 2 kere üst üste aynı kıtaya verilmiyor ne yazık ki.
« Son Düzenleme: 08 Eylül, 2013, 11:01:30 Gönderen: R`meRt »

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #8 : 08 Eylül, 2013, 12:00:04 »
Dünyanın türklerden tırstığı günler mazide kaldı. Bu karar siyasi falan değildi. Japonlar haketti aldı. Bzim olimpiyatları yada benzeri organizasyonları yapabilmemiz için ülkemizi japonların yarısı kadar olsun sevmemiz lazım.
sevmek mi ?
seni bilmem ama biz ölürüz bu ülke için...

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #9 : 08 Eylül, 2013, 12:04:15 »


Işte bu mesaja gülünür.

Afedersiniz video tanıtımında rihanna'ya vokali yapan ezan sesi değil miydi? O çok değerli,hep arkalarına sığındıkları başörtülü biri bile olmaz mı? Kim ne derse desin bunların işi gücü rant peşinde koşmak.

Hala siyasi diyorlar bide.Bahattin'in  dediği gibi rezil olmaktan başka bişey olmadı ki. Bide diyorlar ki 7 senede metroları inşa edeceğiz.30-40 senede yapılan sistemleri 7 senede  yaparsan,Olimpiyat günü de çöker orası herhalde.

İyiki diyorum alamadık iyiki.Yakın bir zamanda büyük bir deprem olması olağan bir şehirde konutların yenilenmesi,hastanelere yatırım yapılması gerekirken gidip oimpiyat'a harcayaak.
Şaşırmadım tabii ki adamların dini imanı para olmuş.Ölen vatandaşının üzerinden mezhep ayrımına gidenlerdern,destan yazdık diyenlerin elinde kaldığı için çok mutluyum!

Alsaydık şayet p.tesi yeni zamlar çoktan hazırdı.

oldukça siyasi gözüküyorsunuz, zam, deprem, para epeyce karıştırmışsınız ama sanırım size şu cümle yetecektir, tabi anlayana:

bırak bizde olacak depremi, adamlarda olmuş, nükleer sızıntı devam ediyor, hiç ordan dem vurduğunuz yok, ah şu içimizdeki irlandalılar yok mu


Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #10 : 08 Eylül, 2013, 12:05:13 »


+++99919876452431

irandan mı gelmiş ???

Çevrimdışı rsimsek

  • Üye
  • *****
  • İleti: 391
  • Pentax aşkına !
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #11 : 08 Eylül, 2013, 12:09:40 »
Arkadaşlar iyi mi oldu kötü mü oldu onu anlayamadım? Yoksa kına mı az geldi! Daha önce de yazdım her seferinde tekrarlamaktan sıkılmıyorum. Bizim düşmana ihtiyacımız yok, kendi kendimize yeteriz! Dünya kıçını yırtıyor olimpiyatları alalım diye, alanlar sevinçten göz yaşlarına hakim olamıyor, bizim tartışmamıza baksınlar. Nerede eksik yaptık, nerede birlik beraberliğimizi tartışacağımıza, bir taş üstüne taş koymaya çalışacağımıza, olanı yıkmaya olan gayretimizle dünyada sivrilmeye değil yerimizde saymaya devam ederiz. Hani peşinden dillendirildi ya esprisine de olsa Türkiyedeki kargaşayı Japonlar çıkardı diye.. Akıllı olalım aklımızı kullanalım. Herkeste akıl var da, kullanmaya gerek duymuyoruz. Orta uzun vadeleri düşünmeden günü birlik tepkilerle yaşıyoruz. Hakkımızda hayırlısı olsun, neyi hak ettiysek onu bulacağız sonunda.
Ekipman: Pentax K-5IIs + Pentax DA 18-135mm WR + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF]
Amatörler "ekipmanları" için, profesyoneller "para" için, ustalar ise "ışık" için endişe eder!

Çevrimdışı arslanturegun

  • Üye
  • *****
  • İleti: 362
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #12 : 08 Eylül, 2013, 12:49:08 »
Politik bakış olacak ama...
Bence bu tür organizasyonlar ülkelere verilir, hükümetlere değil. Bu yorumu iki yöne de çekebiliriz. Hükümet bu organizasyonu alamadı demek ne kadar yanlışsa, (velev ki alsaydı) biz aldık diye bayram yapıp olayı kendine mal etmek de o kadar yanlış. Kaldı ki, şimdiki hükümetin 2020 yılına kadar iktidarda kalma garantisi mi var?
Tanıtım filmine pek takılmıyorum ama, hakikaten Turizm Bakanlığı, İstanbul'un tanıtımı için kullansa daha yerinde olacak.
Gelelim benim gerçeklerime. İstanbul, yapılacak bu organizasyona ne kadar hazır? Neyse ki adı OLİMPİYAT olan bir stad var. Ama hepsi o kadar. En başta, ulaşım berbat! Yaptın bir organizasyon diyelim, onca sporcu ve izleyiciyi, bir yerlerin trafiğini kapatıp günlük hayatı aksatmadan bir yerden başka yere nasıl götürecekler? Olası protestolarda ne yapılacak mesela (hükümet kim olursa olsun)?
Ama, bence en önemlisi şu. Türk insanı olarak "önce bi alalım da sonrasını düşünürüz" mantığı var bizde. Tokyo zaten %50'den fazla hazır , biz ise neredeyse sıfırdan başlayıp yapmaya çalışacaktık.
2020 Konya olsaydı istersen -55 seviyesinden başla bu iş olur. Bir yerleri yıkıp dökmeden, halka eziyet etmeden her şeyi yaparsın. Alan da çok. İstanbul'da E5 üzerinde lastiği patlayan bir otomobil yüzünden en az 2 saat trafiğin tıkandığını düşünecek olursak, mazallah alt yapı çalışmaları falan neler olurdu kim bilir.
Arslan Türegün

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #13 : 08 Eylül, 2013, 13:00:51 »
bu gün medyadan takip ettiğim kadarıyla, bir kesim "oh iyi oldu, alsalardı şu kadar daha puanları artardı iyiki alamadılar, bu onların çöküşünü hızlandıracak" gibi ahmakça bir düşünceye sahip, onlara cevap olarak "yazık" yeter sanırım

bir kesim de "valla iyi ki alamadık, alsaydık, şöyle olurdu, böyle olurdu, yok trafik ne olurdu, yok bilmem ne" diyor.

herşey önce hayal etmeyle başlar, siz hayal bile etmiyorsunuz. ne diyeyim. bu mantıkla mı alacağız peki. nasıl olacak

Çevrimdışı arslanturegun

  • Üye
  • *****
  • İleti: 362
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: 2020 Olimpiyatları
« Yanıtla #14 : 08 Eylül, 2013, 13:16:39 »
Hayal ile gerçeği karıştırmayalım derim. Ben, gerçeklerden hareket ederek, olabilecekleri hayal edebiliyorum mesela ;).

Ayrıca Türkiye İstanbul'dan ibaret değil. Bu işin yapılmasına uygun en az 50 il var. Hayal edin yapın.

Bir İzmirli olarak burada olmasını istemezdim mesela. Hatta Expo'yu da istemiyorum. Neticede gerçekler var. Sadece bir AVMnin Gaziemir trafiğini ne hale koyduğunu bilenler bilir.
Arslan Türegün