Tüm fotoğraf severleri selamlıyorum adım Mehmet KODALAK İstanbul'da yaşıyorum 36 yaşındayım evliyim 3 kızım var

foruma üye olmak 3-4 önceye kısmetmiş henüz Pentax makinam yok sanırım olmuycakta

nedenini bilmiyorum ama Pentaxa karşı hep ilgi duydum fakat nasip olmadı fotoğraf hobisine sony ile başladım uzun süre kullandım sonra canon 6d aldım bi süre kullandım daha sonra nikona geçtim şimdilerde yine sonye dönücem pentaxın renk yorumunu hep sevmişimdir ama dediğim gibi kısmet olmadı ama birgün orta formata geçersem mutlaka pentax olacaktır

Tekrar herkesi selamlayarak iyi forumlar diliyorum
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi