Gönderen Konu: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!  (Okunma sayısı 12671 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fatihonline

  • Üye
  • *
  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« : 12 Aralık, 2013, 13:24:01 »
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olcak ben yaklaşık 1.5 yıldır pentax k20d kullanıyorum begenerek kullanıyorum benim sorum şu lens bulamıyorum sıfır taksitli bir lens almaya kaltımda hiç bir yerde stokta yok  benim size sorum su

Pentax K20D 20 bin shuttur da tertemiz en ufak çiziği yok 50mm 1.7 manuel pentax lens 18-55 kit lens ve 70-210mm manuel lensim var lens daha cok portre aralıklı çalışıyorur şimdi sizce bu makineye;

Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 Di-II LD Aspherical bu lensi alıp 899 tl devam mı etmeliyim

1100 tl fark verip canon 60d kapalı kutu veren bi fotografçı var sizce ne yapmalıyım ? bu takas ne kadar mantıklı eğer pentax k20d verirsem yerine ne almam mantıklı olur

görüş ve önerilerinizi bekliyorum

http://500px.com/FatihDemirgz

Çevrimdışı fatihonline

  • Üye
  • *
  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #1 : 12 Aralık, 2013, 13:46:50 »
keşke bi cevap yazan olsa :)))

Çevrimdışı _Rayearth_

  • Üye
  • ****
  • İleti: 215
  • I LOVE PENTAX!
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Bursa
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #2 : 12 Aralık, 2013, 13:48:21 »
evet pentaxta sıfır lens bulmak canon nıkona göre zor ama mutlaka vardır satan bi yer istediğiniz lensi yazın buraya yardımcı olan cıkar emınım

ben olsam k20d nın uzerıne 1100 tl verıp canon 60d almazdım tabı vıdeo ıcın almıyorsam

en kotu ıhtımal makınenızı ortalama 700 gıbı fıyata satarsınız lenslerınızı de yıne 300 desek 1000 lıra yapar elınınızdede 1100 lıra oldugunu varsayarsak eger 2100 tl paranız olur bu paraylada asagıdakı gıbı bır set alınabılır

pentax k5 = 1300tl
tamron 17-50 = 600tl
pentax 50-200 = 200 tl
pentax ?
pentax A 50mm f:1.2
sigma 17-50mm f:2.8
METZ 58 AF-2

Çevrimdışı runo15

Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #3 : 12 Aralık, 2013, 13:56:46 »
Hocam bütcen varsa geç. Zaten dediğin gibi pentaxta taksitle lens almak imkansız gibi. Ama k20d de güzel makine. Çektiğiniz fotoğraflara baktım. Eğer makineniz size yetiyorsa ve sadece amatör olarak bu işlerdeyseniz. Ayrıca bütcenizide zorlayacaksa geçmek gereksiz.


Yada arkadaşın dediği gibi Pentax k5 geçiş yapabilirsiniz. 60d den daha iyi bir makinedir. (af hariç)
« Son Düzenleme: 12 Aralık, 2013, 13:58:07 Gönderen: runo15 »
Pentax K10D
Pentax Battery Grip BG-2
SMC Pentax-DA 18-55mm F3.5-5.6 AL WR
SMC Pentax FA 50mm F1.4
Marumi MC UV Haze 49mm Filtre
Marumi DHG 58mm CPL Filtre
B+W 58mm ND 3.0-1,000X Filtre
Marumi 52mm UV Filtre
Dijital Ekranlı Kablolu Kumanda
Sırt Çantası ve Bir sürü ıvır zıvır.

Çevrimdışı vincen

  • Üye
  • ***
  • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #4 : 12 Aralık, 2013, 15:03:54 »
pentax K20), canon (50d, 60D), nikon (D80, 300S) hepsini kullanmış biri olarak bence K20 de devam etmelisin. AF hızı dışında bişey değişmez ayrıca renklerde ve detayda kaybolma yaşarsın. Ayrıca 60D nin bady eline hiç uymayacak. D300S çok güzel fakat 2. eline bile 1000 tl fazla vereceksin. bu Fiyata istediğin lensi bulabilirsin. Olmadı ebay dan sipariş et. Ben şimdi tekrar pentax a dönecem. Bir daha da Full Frame geçmedikçe çıkmam gibi. Tavsiyem ya Full frame yada olmadı D300S (D300 olmaz yazılım farkı var) veya K20. bu arada K20 ye de talib olabilirim :)
pentax 135 f 2,5
Bell&Hovel 75-150 3,8
Helios 44-2

Çevrimdışı deathhand

  • Üye
  • *
  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #5 : 12 Aralık, 2013, 15:18:18 »
k20d den şaşma.sattım k30 aldım ama hala k20d  deki tadı alamıyorum.k20d den sonra 60d seni özellikle gövde yapısıyla hayal kırıklığına uğratabilir.canon alsan bu seferde IS li lens peşinde koşacaksın vs..
video önemli değilse k20d ile fotoğraf çekmenin tadını çıkarmaya bak ;)

Çevrimdışı gleam

  • Üye
  • ****
  • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #6 : 12 Aralık, 2013, 15:21:11 »
Sıfır taksitli lens almak zorunda hissetmenize gerek yok.sanalpazar yada sahibinden aracılığı ile güvenilir arkadaşlarımızla alışveriş yapabilirsiniz.Lensler çoğunlukla elinizden düşürmedikçe ve bir yere çarpıp çizmedikçe kolay eskimiyorlar zaten.
900 tlye tamronu alsanız bir hafta sonra 600 tlye satarsınız ancak.garantiye çok fazla takılmayın önemli olan güvenilir insanlarla alışveriş yapmak ve deneyip görerek almak o kadar.makine konusuna gelince eğer pentaxta kalmayı düşünürseniz direk k-5 II alın.
zaten fiyatlar inanılmaz biçimde düşüyor.onunda sıfır olması şart değil çok çok az kullanılmış sıfır gibi makineler satışa çıkarılıyor.
Satışa çıkarılma sebepleride tamamen iyi fotoğraf çekmek için en üst düzey makinelere ihtiyaç olduğu düşüncesidir.Yada farklı şeyler deneme isteğidir ki bunu zaman zaman kendimdede görüyorum.
Ancak k-5 IIs beni hayli bağlamış olmalıki  henüz ayrılmayı düşünmüyoruz.
Pentaxa alışınca başka makinelerde garip geliyor.Düşünün nikon d3 falan kullanıpta pentaxa geri dönmeyi isteyenler bile çıkıyor.
Herşey detay yada iso değil.Zaten pentax kendi sınıfında imaj kalitesi en iyi makineleri üretmiş durumda daha ne yapsın.
Bence başka markaya geçmeyin.Tabii FF almak isterseniz o zaman iş değişir.
« Son Düzenleme: 12 Aralık, 2013, 15:22:18 Gönderen: gleam »

Çevrimdışı sydbarret

  • Üye
  • *****
  • İleti: 362
  • Only a Pentax can beat another...
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Eskişehir
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #7 : 12 Aralık, 2013, 17:52:27 »
Foto Refleks, Foto Zeynep ve Fotograf Dunyasi adlı sitelerde, pentax uyumlu sıfır lensler bolca mevcut, taksit de mevcut saygılar...
Pentax K-7 Body+Meike Grip
Sigma 17-50mm f/2,8 EX DC OS HSM 
Sigma 70-200mm f/2,8 EX DG APO Macro HSM II
Yongnuo YN560 III
Petrix V3001 Professional Tripod with Ball Head
Lowepro Off Trail 2

Çevrimdışı aghytn

Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #8 : 12 Aralık, 2013, 18:20:11 »
fotopazar.com da da bulabilirsiniz bolca ve distribtr garantili
Sony A7ıı
Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4 Za Oss
Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA
Sirui T-1005X Tripod ve G-10KX Ball Head
ThinkTank Urban Approach 5 Shoulder Bag
Gopro HERO4 Silver Edition
+EbiK GıBıK

Çevrimdışı Pentax Star

  • Üye
  • ***
  • İleti: 118
  • İstanbul/Ataşehir
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #9 : 12 Aralık, 2013, 18:27:40 »
pentaxla davam var diye okudum :)

Çevrimdışı guvenfesli

  • Üye
  • ****
  • İleti: 245
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #10 : 12 Aralık, 2013, 18:49:55 »
Pentax k3
Tamron sp 90 mm f 2.8 Macro+
Pentax AF 540 FGZ

Çevrimdışı ucam1

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.014
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Eskişehir
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #11 : 12 Aralık, 2013, 22:02:39 »
ben olsam elimdekileri satar güzel bir k5 portre için 50 mm bırakırım madem portre cekiyosunuz daha sonra bir 18 55 al2 ya da sigma tamron 17 50 alırım tabi ben olsam

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #12 : 12 Aralık, 2013, 23:04:11 »
Sıfır taksitli lens almak zorunda hissetmenize gerek yok.sanalpazar yada sahibinden aracılığı ile güvenilir arkadaşlarımızla alışveriş yapabilirsiniz.Lensler çoğunlukla elinizden düşürmedikçe ve bir yere çarpıp çizmedikçe kolay eskimiyorlar zaten.
900 tlye tamronu alsanız bir hafta sonra 600 tlye satarsınız ancak.garantiye çok fazla takılmayın önemli olan güvenilir insanlarla alışveriş yapmak ve deneyip görerek almak o kadar.makine konusuna gelince eğer pentaxta kalmayı düşünürseniz direk k-5 II alın.
zaten fiyatlar inanılmaz biçimde düşüyor.onunda sıfır olması şart değil çok çok az kullanılmış sıfır gibi makineler satışa çıkarılıyor.
Satışa çıkarılma sebepleride tamamen iyi fotoğraf çekmek için en üst düzey makinelere ihtiyaç olduğu düşüncesidir.Yada farklı şeyler deneme isteğidir ki bunu zaman zaman kendimdede görüyorum.
Ancak k-5 IIs beni hayli bağlamış olmalıki  henüz ayrılmayı düşünmüyoruz.
Pentaxa alışınca başka makinelerde garip geliyor.Düşünün nikon d3 falan kullanıpta pentaxa geri dönmeyi isteyenler bile çıkıyor.
Herşey detay yada iso değil.Zaten pentax kendi sınıfında imaj kalitesi en iyi makineleri üretmiş durumda daha ne yapsın.
Bence başka markaya geçmeyin.Tabii FF almak isterseniz o zaman iş değişir.
+1


pentax da lens bulunmuyor hikayesi külliyen yalan, ama taksitli satış yapan az olabilir ona bir şey diyemem, arkadaşımızın da dediği gibi çok az bir farkla sanalpazar üzerinden rahatlıkla ürün alabilirsiniz, gördüğüm kadarıyla bütün satış yapan arkadaşlar yüzde 5 komisyonu karşılamak kaydıyla sanalpazar üzerinden satış yapılır şeklinde ilan açıyorlar (ben hariç :) ),

gelelim pentax la tamam mı devam mı konusuna, K20D çok sağlam bir body dir, CMOS sensör olarak pentax ın ilk makinasıdır ve K10D de yakaladıkları tecrübeyi CMOS sensör ile birleştirdiler bu makina ile, ben tüm body lerini kullanmış biri olarak şu an K10D kullanıyorum, çok da memnunum, önemli olan zaten lenstir, Canon da geçmeyi düşündüğünüz body yi kullandım, kötü makina değil, ama pentax a alışan bir insan başka markalarda zor tatmin olur, Mark 2 bile kesmedi çoğu arkadaşı, değil ki 60D.

bence tamron 90mm veya pentax 100mm macro lensi bir deneyin, bütçeniz var gibi duruyor, 77 limitedi de es-geçmeyin, 50mm de plase

Çevrimdışı zaferguler

  • Üye
  • ****
  • İleti: 281
  • Elde Var Ben
  • Şehir: Ankara
Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #13 : 13 Aralık, 2013, 00:38:54 »
ugur foto ve fotografiumu da bunlara ekleyebiliriz.
 Ben tamron 17-50 yi ibrahim beyinde gazıyla fotografiumdan aldım. pişmanmıyım asla. canavar gibi lens. aylık 100 tl gibi hala taksidini ödüyorum. :) eğer portre çekim diyorsanız kesinlikle biraz pahalıdır ama da* 50-135 ide yabana atmayın. tabi biraz pahalıdır ama görüntü ve keskinlik kalitesi tartışılmaz.

Çevrimdışı aghytn

Ynt: Pentax la davam mı tamam mı ? acilllll !!!
« Yanıtla #14 : 13 Aralık, 2013, 10:16:33 »
fotopazar.com da aradıgın her lens var pentaxın
Sony A7ıı
Sony Vario-Tessar T* FE 16-35mm f/4 Za Oss
Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8 ZA
Sirui T-1005X Tripod ve G-10KX Ball Head
ThinkTank Urban Approach 5 Shoulder Bag
Gopro HERO4 Silver Edition
+EbiK GıBıK

 

Pentax K-5 + Tamron 17-50 + Tamron 28-300

Başlatan sydbarret

Yanıt: 0
Gösterim: 13912
Son İleti 03 Nisan, 2014, 12:31:15
Gönderen: sydbarret
Sigma 10-20, tamron 70-300 Pentax uyumlu. NİKON uyumlu tamron 11-18

Başlatan diamon

Yanıt: 1
Gösterim: 13978
Son İleti 15 Mayıs, 2015, 17:03:17
Gönderen: diamon
k7 + "tamron 17-50" + "pentax 50-135" + flaş + trigger + tripod vs...

Başlatan algebram

Yanıt: 0
Gösterim: 14742
Son İleti 25 Ocak, 2014, 20:34:11
Gönderen: algebram
Pentax 55mm 1.4 Star, Sigma 8-16mm, Sigma 100-300, Sigma 17-70...

Başlatan berkal76

Yanıt: 27
Gösterim: 43992
Son İleti 16 Haziran, 2015, 11:19:10
Gönderen: berkal76
Konu: Alinik Pentax M 200mm F/4 yada Takumar SMC 200mm F/4 (Yada OM veya Meyer)

Başlatan nordlys

Yanıt: 1
Gösterim: 14394
Son İleti 03 Mayıs, 2013, 02:21:04
Gönderen: aghytn