Selam arkadaşlar,
Cok az kullanabildiğim kameramı satılığa çıkardım, fiyatı 1650tl olarak düşünüyorum shutter 5000 civarı cok az kullanma fırsatım oldu ve artık yoğun is temposu sebebiyle satmak istiyorum.
Dusunenler irtibata geçebilirler, takas vs düşünmüyorum.
25$ degerindeli KEIKO lens protector ile birlikte kabloları vs herseyi eksiksiz, lens gözüyle birlikte iki gözlü çantayı da uygun fiyata verebilirim.
Tesekkurler,