Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Emre'ye katılıyor ve teşekkür ediyorum. Güzel bir fotoğraf.
iki fotografta muhteşem, teşekkürler paylaşım için.
bunlar bizim Jimi' nin
Ahahah eyvallah kardeşim benim. Çok sağol. Çekim anında da yanımdaydın hatırlıyorum. Öyle bi turlama yine yapmak lazım. Çok foto çıkmıştı o gün Xperia L cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlatan fatihtekin88