Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
...Ben şahsen riskli cihazlar olduklarından onca emek verdiğim onca çalışmayı tek bir karta yüklemektense riski böler bir kaç tane 8GB. Video çekilecekse en fazla yedekli olmak için ihtiyaca göre 2-3 adet 16 GB kart alırdım.
Merhaba,Bende SanDisk SDXC I class 10 64GB var.Yaklasik 1 senedir K5 de kullaniyorum.Firmware guncellemesi sorunu cozmesi gerekli.
Windows, 32 GB ve üstünü FAT32 fotmatlayamıyor (onun ayıbı :p ), Ben 8 GB üstü kullanmıyorum ama üçüncü parti bir yazılım ile FAT32 formatlamak mümkün.Mesela ---> http://tokiwa.qee.jp/EN/Fat32Formatter/ veya http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm
Başlatan cengiz21