Gönderen Konu: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!  (Okunma sayısı 22916 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« : 22 Şubat, 2014, 19:22:27 »
Pentax K-7 --- 6 bin çekimde, görebileceğinz en temiz body, ilk sahibinden, ---------------------------------------------------------------------------- 1000 TL
Samsung 10-17 fisheye --- Sıfır durumda, herşeyi tam --------------------------------------------------------------------------------------------------------  900 TL
Samsung 100mm f2.8 Macro --- Sıfır kadar temiz, kapakları tam -------------------------------------------------------------------------------------------  650 TL
Pentax 18-55 AL II --- Sıfır durumda kapakları ve parasoleyi tam -------------------------------------------------------------------------------------------  150 TL
Sigma 17-70 f2.8-4 OS EX DC Macro --- Sıfır durumda, full kutulu ------------------------------------------------------------------------------------------  600 TL
Pentax DAL 55-300 --- Sıfır durumda, görebileceğiniz en temizi, sonradan aldığın parasoleyi de hediye ---------------------------------------- 400 TL
Metz 48 AF-1 --- Sıfır durumda, görebileceğiniz en temizi, Pentax Flashlardan daha iyi bir flash ---------------------------------------------------- 400 TL
Tamrac 5786 Sırt Çantası --- Sıfır durumda değil, sıfır, fotozeynepten 360 liraya alındı, bir kez kullanıldı ---------------------------------------- 200 TL

Tüm seti alan olur mu? keşke olsa, işte o arkadaşa süper bir omuz çantası, 16 gb kart, yedek batarya, her lense filtre vs. müthiş hediyelerim olur

iletişim: pm veya 532 635 45 10

« Son Düzenleme: 22 Şubat, 2014, 22:10:37 Gönderen: itasdemir »

Çevrimdışı nordlys

  • Üye
  • *****
  • İleti: 670
    • Profili Görüntüle
    • flickr
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #1 : 22 Şubat, 2014, 20:02:19 »
bu setten (de) sonra yapacagin sistemi merakla bekliyorum :)

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #2 : 22 Şubat, 2014, 20:04:29 »
bu setten (de) sonra yapacagin sistemi merakla bekliyorum :)
:)
bundan sonra bahçeli ev hayalimin bahçe kısmını tamamlıyorum inşallah pazartesi günü
içine, erik, elma, armut, şeftali, kiraz, kayısı, vişne bilimum meyvelerden dikeceğim, ileride inşallah evimi de yapınca sizleri balkonda çay içmeye bekleyeceğim inşallah :)

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #3 : 22 Şubat, 2014, 20:06:10 »
Pentax DAL 55-300 --- Sıfır durumda, görebileceğiniz en temizi, sonradan aldığın parasoleyi de hediye ---------------------------------------- 400 TL
bu setten ürün alan kazanır, satan kaybeder :)
hepsi özenle seçilmiş nadide ürünler bunlar :)
hepsi de sıfır durumda
vira bismillah

Çevrimdışı nordlys

  • Üye
  • *****
  • İleti: 670
    • Profili Görüntüle
    • flickr
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #4 : 22 Şubat, 2014, 20:08:40 »
hadi bakalim, hayirlisi!

Bu set su set gormeyim bir daha :) Su ev bu ev, emlak isi daha iyi ;)
Elinde guzel bir makina var. Tek tabanca olsun, saglam olsun!

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #5 : 22 Şubat, 2014, 20:13:30 »
hadi bakalim, hayirlisi!

Bu set su set gormeyim bir daha :) Su ev bu ev, emlak isi daha iyi ;)
Elinde guzel bir makina var. Tek tabanca olsun, saglam olsun!
hakkaten ya, ben bile sıkıldım valla bu set, şu set, o set derken, kaldık tek tabanca, oğlum diyor ki, baba hepsini satma sen duramazsın :)

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #6 : 22 Şubat, 2014, 21:24:59 »
Pentax 18-55 AL II --- Sıfır durumda kapakları ve parasoleyi tam -------------------------------------------------------------------------------------------  150 TL
haydi bakalım, ha gayret
arkadaşlar artık nakit bittiği için uzun bir süre böyle büyük setlere giremeyeceğim için, aslında son kez kaliteli ve uygun fiyatlı lens satışına tanıklık ediyorsunuz benim tarafımdan  :)

Çevrimdışı MC145

  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.733
  • Hobi olarak fotoğraf çekiyor.
    • Profili Görüntüle
    • facebook
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #7 : 22 Şubat, 2014, 21:38:07 »
Pentax 18-55 AL II --- Sıfır durumda kapakları ve parasoleyi tam -------------------------------------------------------------------------------------------  150 TL
haydi bakalım, ha gayret
arkadaşlar artık nakit bittiği için uzun bir süre böyle büyük setlere giremeyeceğim için, aslında son kez kaliteli ve uygun fiyatlı lens satışına tanıklık ediyorsunuz benim tarafımdan  :)

Sat bakalım sat. İstediğim lensi vermedin bana.
Benim durumuma düştün. Bu gün 1 tane lens ile kendimi gariban hissettim :(
Neyse konu kapalı kalsın. Hayırlı satışlar.
K-1
Wivitar 19-35 3,5/6
Tamron 70-200 2,8
SIGMA 70-300 F:4-5.6 APO DG MACRO

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #8 : 22 Şubat, 2014, 21:50:50 »
lens senin i.... n  olsun mehmet abi, ayıpsın, söyle hangi lensi istiyorsun, pazartesi gönderiyorum

Çevrimdışı excil

  • Üye
  • ***
  • İleti: 121
  • Piscem natara doces
  • Şehir: İzmir
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #9 : 22 Şubat, 2014, 22:05:54 »
Metz 48 AF-1  duruyor mu? İbrahim abi hala listede ?
PentaxTürk Kemer :) K-3 Pentax { 40mm DA l 70mm DA Limited  l DA 10-17mm Fisheye l M 50mm 1.7 } Sigma { 105mm Macro } l   BK-777C Ball Head Tripod  Metz 48 AF-1

https://www.flickr.com/photos/117217262@N02/
http://500px.com/gkok2012

[email protected]

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #10 : 22 Şubat, 2014, 22:14:45 »
Sigma 17-70 f2.8-4 OS EX DC Macro --- Sıfır durumda, full kutulu ------------------------------------------------------------------------------------------  600 TL
Metz 48 AF-1 --- Sıfır durumda, görebileceğiniz en temizi, Pentax Flashlardan daha iyi bir flash ---------------------------------------------------- 400 TL
Tamrac 5786 Sırt Çantası --- Sıfır durumda değil, sıfır, fotozeynepten 360 liraya alındı, bir kez kullanıldı ---------------------------------------- 200 TL

hay maaşallah, teşekkür ederim arkadaşlara,
geriye 1 body iki lens kaldı
aslında dursalar mı diye de düşünmüyor değilim
her an ilan kapatılabilir gelebilir
elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ediyorum

Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #11 : 22 Şubat, 2014, 22:18:44 »
Metz 48 AF-1  duruyor mu? İbrahim abi hala listede ?
flaş sende dostum :)

Çevrimdışı avcuzade

  • Üye
  • **
  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
    • 500px/avcuzade
  • Şehir: Bursa
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #12 : 22 Şubat, 2014, 22:20:27 »
Sigma ve sırt çantası da bende abi :)

GT-I9100G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı itasdemir

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.711
  • pentax kardeşliği
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #13 : 22 Şubat, 2014, 22:22:39 »
Sigma ve sırt çantası da bende abi :)

GT-I9100G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aramıza hoşgeldin hemşehrim :)

Çevrimdışı avcuzade

  • Üye
  • **
  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
    • 500px/avcuzade
  • Şehir: Bursa
Ynt: Tüm Setim Satılıktır ACİLL - ACİLLLL !!!
« Yanıtla #14 : 22 Şubat, 2014, 22:26:00 »
Teşekkür ederim abi insaALLAH güzel günler geciririz hep beraber.

GT-I9100G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


 

Pentax A 28-80 f:3.5-4.5 Manuel Macro Zoom objektif satılıktır Sıfır denebilir.

Başlatan happyprince

Yanıt: 2
Gösterim: 6584
Son İleti 23 Mart, 2013, 20:26:15
Gönderen: happyprince
K1000 Efsane Filmli Makine 50mm f:2 Lens ile Birlikte Satılıktır

Başlatan happyprince

Yanıt: 3
Gösterim: 6606
Son İleti 15 Nisan, 2013, 20:22:48
Gönderen: happyprince
Pentax 50-135mm Orjinal Cantali Satiliktir.

Başlatan JoRDaN

Yanıt: 1
Gösterim: 7011
Son İleti 25 Kasım, 2015, 11:35:29
Gönderen: JoRDaN
18-55al 2 + 135 mm f2,8 leslerim satılıktır..

Başlatan maximus11

Yanıt: 3
Gösterim: 6716
Son İleti 10 Ağustos, 2013, 00:40:12
Gönderen: maximus11
SON KALAN 2 LENSİM SATILIKTIR

Başlatan itasdemir

Yanıt: 12
Gösterim: 10829
Son İleti 18 Aralık, 2013, 10:10:28
Gönderen: itasdemir