Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu foto aceleyle ve yürürken çekildi.Tam net çıkmadı farkındayım;)Ama bazen anı yakalamak için netlikten fedakarlık edildiği oluyor.