Gönderen Konu: pentax k-3 debug menü  (Okunma sayısı 3223 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cengiz21

• Üye
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Diyarbakır
pentax k-3 debug menü
« : 08 Haziran, 2015, 20:28:46 »
Arkadaşlar merhaba k-3 te debug menüye girebilmek mümkünmüdür.bunu bilen arkadaş varmıdır acaba ben pentax forumda aşağıdaki yazıyı buldum ama ingilizcem olmadığı için çeviriden pek bişey anlayamadım.en azından iniglizcesş olan arkadaşlar burdan birşey çıkartabilirlermi.

I opened my K-3 in Debug Mode. Changed the Region Setting from 01 to 02 and got only English and three asian languages. Set it back to 01 and I now got the possibility to set Swedish again.

Do almost as stated below: Enter Debug Mode, DO NOT REMOVE THE FILES as stated below. Turn camera off and On again.
Choose Region 01 and press OK, open the menu and Wrench 1 and check the languages avalible. Choose your language.

Turn the camera off, remove the files. Turn on and go to "secret menu" where you can disable the Debug Mode.

Turn off and on again. The Debug Mode should have been turned off and you will not see the text "Debug Mode" on the LCD (The LCD needs to be turned on to show the text)

and you will not see the secret menu anymore.

I have tested setting Region 00, 01, 02 and 03.

The K-3 Debug Mode

This is how you enter:

Create 2 files in the root of SD card (Make sure your computer shows the file endings, i.e .txt, .PEF, . JPG etc)

DEVELOP.MOD

Open and add the text [OPEN_DEBUG_MENU] to the first file.

Insert the SD card in slot 1 and turn on the camera without closing the card door.

Enable Debug Mode and press OK. You can now remove the files.

In the Menus, before the C1-menu, you now will find a hidden menu.

DISCLAMER: YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK SO READ ABOUT THIS ON THE INTERNET.
JUST ENTERING THE DEBUG MODE SEEMS HARMLESS THIS FAR AND I HAVE USED IT MANY TIMES TO ADJUST THE AF ON MY OLDER CAMERAS THAT DID NOT HAVE THE FINE TUNING THE K-3 HAS.

THERE ARE MANY SETTINGS I HAVE NO IDEA WHAT THEY DO...

Read more at: http://www.pentaxforums.com/forums/172-pentax-k-3/265668-international-language-settings-k-3-a-2.html#ixzz3cUbGs4Wm

Çevrimdışı rsimsek

• Üye
  • İleti: 391
  • Pentax aşkına !
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: pentax k-3 debug menü
« Yanıtla #1 : 08 Haziran, 2015, 22:56:10 »
Önceki Türkçe menü ile ilgili debug menü ile olabilir diyecektim ki siz konuyu açmışsınız. :)

Alıntı
The K-3 Debug Mode

This is how you enter:

Create 2 files in the root of SD card (Make sure your computer shows the file endings, i.e .txt, .PEF, . JPG etc)

DEVELOP.MOD

Open and add the text [OPEN_DEBUG_MENU] to the first file.

Insert the SD card in slot 1 and turn on the camera without closing the card door.

Enable Debug Mode and press OK. You can now remove the files.

In the Menus, before the C1-menu, you now will find a hidden menu.

Read more at: http://www.pentaxforums.com/forums/172-pentax-k-3/265668-international-language-settings-k-3-a-2.html#ixzz3cV48D7AO
Burada bilgisayarınızda dosya uzantılarını gösterecek hale getirin. Sonra not defteri (notpad) ile yeni bir dosya açıp içine [OPEN_DEBUG_MENU] yazıp farklı kaydetle dosya türü tüm dosyalar seçip dosya adına da 00077760.502 verin ve kaydedin. Aynı şekilde DEVELEP.MOD adında boş bir dosya daha kaydedin. Her iki dosyayı da SD kartınızın en üst (kök) dizinine kopyalayın. Kartı yuvasına takıp kart kapağı açıkken cihazı açın. Enable Debug Mode yazısı gelince OK basın. C-1 menüsü altında gizli menüleri göreceksiniz. Yazıdan benim tercüme edebildiğim bu şekilde.

Ayrıca PK_Tether diye bir program ile de usb kablosu ile makineyi bilgisayara bağlayıp, programı açtığın klasörde çalıştırınca debug mode açılabiliyor. İş bitince kapatmak lazım. ;)

http://ricehigh.blogspot.com/2012/01/successfully-open-debug-mode-of-k-r.html

Not: Konu teknik olunca dikkatli davranmak lazım!
Ekipman: Pentax K-5IIs + Pentax DA 18-135mm WR + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF]
Amatörler "ekipmanları" için, profesyoneller "para" için, ustalar ise "ışık" için endişe eder!

Çevrimdışı cengiz21

• Üye
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Diyarbakır
Ynt: pentax k-3 debug menü
« Yanıtla #2 : 08 Haziran, 2015, 23:18:56 »
Önceki Türkçe menü ile ilgili debug menü ile olabilir diyecektim ki siz konuyu açmışsınız. :)
 Burada bilgisayarınızda dosya uzantılarını gösterecek hale getirin. Sonra not defteri (notpad) ile yeni bir dosya açıp içine [OPEN_DEBUG_MENU] yazıp farklı kaydetle dosya türü tüm dosyalar seçip dosya adına da 00077760.502 verin ve kaydedin. Aynı şekilde DEVELEP.MOD adında boş bir dosya daha kaydedin. Her iki dosyayı da SD kartınızın en üst (kök) dizinine kopyalayın. Kartı yuvasına takıp kart kapağı açıkken cihazı açın. Enable Debug Mode yazısı gelince OK basın. C-1 menüsü altında gizli menüleri göreceksiniz. Yazıdan benim tercüme edebildiğim bu şekilde.

Ayrıca PK_Tether diye bir program ile de usb kablosu ile makineyi bilgisayara bağlayıp, programı açtığın klasörde çalıştırınca debug mode açılabiliyor. İş bitince kapatmak lazım. ;)

http://ricehigh.blogspot.com/2012/01/successfully-open-debug-mode-of-k-r.html

Not: Konu teknik olunca dikkatli davranmak lazım!
tşk ederim çok güzel açıklamışsınız.sanırım deniyecem ama sizinde dediğiniz gibi dikkatli olmam lazım bakıcam artık .Ayrıca pk tether uygulaması şu anda k-3 le uymlu değil malesef rdan müdahele edemedim

28-80 mm Pentax lens mi? sigma 28-80mm macro lens mi?

Başlatan cronos10

Yanıt: 13
Gösterim: 6455
Son İleti 19 Ekim, 2012, 23:17:48
Gönderen: ercan69
pentax k10d ve k20d arasında kaldım kullanım amacım portre ve manzara çekimi

Başlatan hs1409yb

Yanıt: 13
Gösterim: 6585
Son İleti 30 Mart, 2015, 19:37:23
Gönderen: hs1409yb
Pentax Yetkili Servisi >>>> Sun Dijital ve Özgür Foto Teknik

Başlatan Baha

Yanıt: 80
Gösterim: 63968
Son İleti 05 Nisan, 2018, 20:49:35
Gönderen: fgpinarli
Pentax x70 Fotograf makinemi Bilgisayarda Görüntü almak istiyorum.

Başlatan seymen

Yanıt: 3
Gösterim: 2041
Son İleti 01 Mart, 2019, 11:16:00
Gönderen: Baha
Pentax DSLR makinalarda AF Fine tuning (AF hassas ayarı)

Başlatan drgunaydin

Yanıt: 20
Gösterim: 12499
Son İleti 02 Ocak, 2014, 14:14:59
Gönderen: itasdemir