Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ankara kalesi civarı?
K10 D de HDR menüsü varmi bilmiyorum ama, ben K-X ile kendi HDR menüsünde denedim, pek memnun olmadim.Genelde Photomatix programiyla yapiyorum bazen tek RAW yada 3 tane raw cekip.-3 / 0 / +3 pozlama degerini kullanarak.Tek kare raw HDR denemesi gönderiyorum, iyi aksamlar.
arsive baktikca biseyler cikiyor