Selam abilerim, kardeşlerim,
Ercan (ercan69) abinin de katılımıyla 4 Şubat 2012 tarihinde bir İzmir toplantısı düzenlemeyi düşünüyoruz. Program kesin olmamakla beraber, hava durumuna bağlı olarak, mangal ve rakı organizasyonu yapmak istiyoruz. İş bu ileti bir duyuru ve davet niteliğinde olup her türlü yorum, öneri ve katılım şahsen bende büyük mutluluk yaratacaktır.
Sevgilerimle.
Edit: