Gönderen Konu: PentaxTürk Tanışıyor  (Okunma sayısı 610670 defa)

0 Üye ve 6 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı soneryen

  • Üye
  • *****
  • İleti: 380
  • I Love Pentax'ın her türlüsü
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #285 : 15 Mayıs, 2012, 08:42:22 »
Bende yeni arkadaşlarımıza hoşgeldiniz dileklerimi sunar, bol fotoğraflı günler dilerim.
Pentax K20D / D-BG2 Battery Grip / Pentax SMC-DA 16-45 mm
Pentax SMC-A 50mm F/1.7 - Pentax SMC-A 50mm F/2.0
Pentax SMC-M 100mm F/2.8 - Pentax SMC-M 100mm F/4.0 Macro - Pentax SMC-M 50mm F/4.0 Macro
Pentax SMC-M 40mm F/2.8
SMC PENTAX-DA 40mm F2.8 Limited - SMC PENTAX-DA 70mm F2.4 Limited
SMC PENTAX-DA 55-300mm F4-5.8 ED
SMC PENTAX-K 200mm F/4.0
SMC PENTAX-M 80-200mm F/4.5
SMC PENTAX-M 75-150mm F/4 - SMC PENTAX-A 35-70mm F/3.5-4.5

Çevrimdışı Fırat

  • Üye
  • ***
  • İleti: 60
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #286 : 18 Mayıs, 2012, 21:02:45 »
Fırat. 1992 doğumluyum. Namık Kemal Üniversitesinde Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği okuyorum. Kocaeli'de yaşıyorum. Ama okul gereği Tekirdağ'da da bulunuyorum. Fotoğraf çekmeye cep telefonu ile başladım. Bildiğim terimlerin %90 ını cep telefonumla çekerken öğrendim. Pc oyunu oynamayı çok severim. Bilgisayar programlamacılığına ilgim var.

Çevrimdışı soneryen

  • Üye
  • *****
  • İleti: 380
  • I Love Pentax'ın her türlüsü
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #287 : 18 Mayıs, 2012, 22:13:57 »
Fırat kardeşim. Hoşgeldin sefalar getirdin. Saygılar sunar. Bol fotoğraflı günler dilerim.
Pentax K20D / D-BG2 Battery Grip / Pentax SMC-DA 16-45 mm
Pentax SMC-A 50mm F/1.7 - Pentax SMC-A 50mm F/2.0
Pentax SMC-M 100mm F/2.8 - Pentax SMC-M 100mm F/4.0 Macro - Pentax SMC-M 50mm F/4.0 Macro
Pentax SMC-M 40mm F/2.8
SMC PENTAX-DA 40mm F2.8 Limited - SMC PENTAX-DA 70mm F2.4 Limited
SMC PENTAX-DA 55-300mm F4-5.8 ED
SMC PENTAX-K 200mm F/4.0
SMC PENTAX-M 80-200mm F/4.5
SMC PENTAX-M 75-150mm F/4 - SMC PENTAX-A 35-70mm F/3.5-4.5

Drogo

  • Ziyaretçi
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #288 : 19 Mayıs, 2012, 03:26:19 »
Hoşgeldin Fırat, Seni hemen şöyle yanımıza alalım :D Fotoğraf merakı var, oyun sevdası var , e programcılığa merak ta var, olay bitmiştir :D 3ünde de takıldığın paylaşmak istediğin birşey olursa daima mesaj kutumda yerin var :D

şekil a : Visual studioyu kapatıp pentaxturke baktım şimdi diablo zamanı :D


Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #289 : 19 Mayıs, 2012, 03:34:40 »
Hoşgeldin Fırat, Seni hemen şöyle yanımıza alalım :D Fotoğraf merakı var, oyun sevdası var , e programcılığa merak ta var, olay bitmiştir :D 3ünde de takıldığın paylaşmak istediğin birşey olursa daima mesaj kutumda yerin var :D

şekil a : Visual studioyu kapatıp pentaxturke baktım şimdi diablo zamanı :D

Zamanında Visual Studio indirmiştim ne hevesle. Hayaller hayaller.. :D

PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı Metalman

  • Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
    • Flickr Pentax Türkiye
  • Şehir: Adana
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #290 : 06 Haziran, 2012, 01:03:05 »
Arkadaşlar Merhaba.
İsmim Mehmet Can. Adana ve Çevresindeki Tek Pentaxçı olarak kendimi biliyorum. Buruk bir yalnızlık içindeyim burada:))
Üniversite son Sınıf öğrencisiydim. Umarım mezun olmuşumdur. Ayrıca Özel bir firmada satış danışmanlığı yapıyordum Fotoğraf makineleri ile ilgili.
bu yaz Askere gitme gibi bir planım var notlarımın iyi olması doğrultusunda.
Çevrede Pentax kullanan varsa Görüşmekten memnun olurum.
Şimdilik bu kadar. Bu Siteyi Rastlandı eseri fark ettim. iyi de oldu diye düşünüyorum.
Herkese teşekkürler şimdiden hoş geldim diyelim:))

Çevrimdışı soneryen

  • Üye
  • *****
  • İleti: 380
  • I Love Pentax'ın her türlüsü
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #291 : 06 Haziran, 2012, 08:13:04 »
Arkadaşlar Merhaba.
İsmim Mehmet Can. Adana ve Çevresindeki Tek Pentaxçı olarak kendimi biliyorum. Buruk bir yalnızlık içindeyim burada:))
Üniversite son Sınıf öğrencisiydim. Umarım mezun olmuşumdur. Ayrıca Özel bir firmada satış danışmanlığı yapıyordum Fotoğraf makineleri ile ilgili.
bu yaz Askere gitme gibi bir planım var notlarımın iyi olması doğrultusunda.
Çevrede Pentax kullanan varsa Görüşmekten memnun olurum.
Şimdilik bu kadar. Bu Siteyi Rastlandı eseri fark ettim. iyi de oldu diye düşünüyorum.
Herkese teşekkürler şimdiden hoş geldim diyelim:))

Mehmet kardeşim. Aramıza hoşgeldin sefalar getirdin. Umarım herşey gönlünce olur. Umarım mezun olmuşsundur. Işığın bol olsun. Bol fotoğraflı günler dilerim. İyi forumlar.
Pentax K20D / D-BG2 Battery Grip / Pentax SMC-DA 16-45 mm
Pentax SMC-A 50mm F/1.7 - Pentax SMC-A 50mm F/2.0
Pentax SMC-M 100mm F/2.8 - Pentax SMC-M 100mm F/4.0 Macro - Pentax SMC-M 50mm F/4.0 Macro
Pentax SMC-M 40mm F/2.8
SMC PENTAX-DA 40mm F2.8 Limited - SMC PENTAX-DA 70mm F2.4 Limited
SMC PENTAX-DA 55-300mm F4-5.8 ED
SMC PENTAX-K 200mm F/4.0
SMC PENTAX-M 80-200mm F/4.5
SMC PENTAX-M 75-150mm F/4 - SMC PENTAX-A 35-70mm F/3.5-4.5

Çevrimdışı ercan69

  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.914
  • Şehir: Uşak
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #292 : 06 Haziran, 2012, 09:39:02 »
hosgeldin iyi forumlar mehmet adanada adil kardesimiz var mohikan nickli onunla iletisime gecebilirsin
https://SecreLocal.com - Dating Without Fake Profiles - No Verify - Anonymous Casual Dating -   Local Live Dating Chat

Çevrimdışı JoRDaN

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.421
  • Hikmet SiR
    • Profili Görüntüle
    • Hikmet Sir Photography
  • Şehir: Outside of Turkey
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #293 : 06 Haziran, 2012, 17:43:33 »
Mehmet Can bey hoşgeldiniz foruma. :) Umarım iyi vakit geçirirsiniz.  :) Adana çevresinde de Vedi abinin söylediği gibi vardır fakat forumlara takılan çok nadir kişiler. :) Artık sizin gözlerinizle Adana'da pentaxçı kovalamanız gerekiyor. :)
Nikon D750
Nikon 24mm‑70mm ‑ F/2.8
Nikon 50mm - F/ 1.4
Nikon 70-200mm VR II - F/2.8

www.hikmetsir.com
Instagram: @hikmetsir

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #294 : 06 Haziran, 2012, 18:24:43 »
Arkadaşlar Merhaba.
İsmim Mehmet Can. Adana ve Çevresindeki Tek Pentaxçı olarak kendimi biliyorum. Buruk bir yalnızlık içindeyim burada:))
Üniversite son Sınıf öğrencisiydim. Umarım mezun olmuşumdur. Ayrıca Özel bir firmada satış danışmanlığı yapıyordum Fotoğraf makineleri ile ilgili.
bu yaz Askere gitme gibi bir planım var notlarımın iyi olması doğrultusunda.
Çevrede Pentax kullanan varsa Görüşmekten memnun olurum.
Şimdilik bu kadar. Bu Siteyi Rastlandı eseri fark ettim. iyi de oldu diye düşünüyorum.
Herkese teşekkürler şimdiden hoş geldim diyelim:))

Hoşgeldin aramıza. :) Herhangi bir isteğin yada sorunun olursa yardım etmeye çalışacağım.
PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı JoRDaN

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.421
  • Hikmet SiR
    • Profili Görüntüle
    • Hikmet Sir Photography
  • Şehir: Outside of Turkey
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #295 : 19 Haziran, 2012, 11:03:02 »
İletişim alanları yavaş yavaş dolduğuna göre, kendini tanıtmayan arkadaşlarımız da vardır. Bende konuyu tekrar canlandırayım dedim. :) Hoşgeldiniz.
Nikon D750
Nikon 24mm‑70mm ‑ F/2.8
Nikon 50mm - F/ 1.4
Nikon 70-200mm VR II - F/2.8

www.hikmetsir.com
Instagram: @hikmetsir

Çevrimdışı kemal_b_w

  • Üye
  • *****
  • İleti: 304
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #296 : 19 Haziran, 2012, 20:34:53 »
Herkese selamlar. Bikaç haftadır forumu takip ediyorum ama bu konu dikkatimden kaçmış.
Adım kemal. Aslen Hataylıyım. 1987 de Adanada doğdum büyüdüm. Şu an İstanbulda yaşıyorum. İstanbul ünv. Diş Hekimliği Fakültesinden geçen yıl mezun oldum. Uzmanlık sınavına hazırlanıyorum.
Pentaxa bikaç hafta önce geçiş yaptım. Pentaxla tanışmam tamamen takdiri ilahi :) yoksa daha önce pentaxı ne duydum ne gördüm. Canon kullanıcısıydım ( hala elimde mevcut 550D ve 15-85 IS USM). Bi ara arkadaşımın nikon makinesini kullandım, renkleri hoşuma gitti. sonra kendim için nikon araştırmaya başladım. nikon d7000 de karar kıldım. sonra sitelerden karşılaştırmalara falan bakarken nasıl olduysa pentax k 5 e karar verdim. bunun için en sevdiğim lenslerden biri olan 70-200 f4 lensimi ( tadı hala damağımda) takas için kullandım. Pişman mıyım? Şimdilik pişman değilim. Ama pentax ta canon 70-200 ün tadını verecek lens bulamazsam içimde ukte kalacak o kesin. Tabi önce elimdeki Canon ekipmanı satıp bütçe oluşturmam gerek. kısmet artık..
  Bu arada ağız diş sağlığıyla ilgili problemi olan arkadaşlar olursa elimden geleni yapmaya çalışırım. Şu an sınav hazırlığından dolayı bi yerde çalışmasam da en azından bilgi ve tavsiyelerimi esirgemeyeceğimden emin olabilirsiniz..
« Son Düzenleme: 22 Nisan, 2016, 16:11:33 Gönderen: vedib »
Ekipman>> Sony A7m3 / Sigma 35mm f1.4 art / Pentax K5 / Pentax 10-17mm fisheye / Pentax FA 50mm 1.4 / Pentax 100mm macro WR / Pentax 18-55mm WR

İnstagram>> https://www.instagram.com/ortodontist.kemal.kocacik/?hl=tr

Facebook >> https://www.facebook.com/kemal.kocacik
https://www.facebook.com/ortodontist.kemal.kocacik/

Çevrimdışı JoRDaN

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.421
  • Hikmet SiR
    • Profili Görüntüle
    • Hikmet Sir Photography
  • Şehir: Outside of Turkey
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #297 : 19 Haziran, 2012, 20:48:14 »
Kemal  hoşgeldin foruma. Hataylı üyelermiz oldukça çoğalıyor. Pentax sergisi kurabiliriz galiba orada. :)  Benim diş ile ilgili bir sorum olacaktı özelden mesaj atıyorum. :)
Nikon D750
Nikon 24mm‑70mm ‑ F/2.8
Nikon 50mm - F/ 1.4
Nikon 70-200mm VR II - F/2.8

www.hikmetsir.com
Instagram: @hikmetsir

Çevrimdışı vedib

  • Teknik Danışman
  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.591
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #298 : 19 Haziran, 2012, 20:55:38 »
       Kemal Bey foruma hoş geldiniz. Hoşça vakit geçireceğinizi tahmin ediyorum. Pentax marka Tıp ile ilgilenen tüm hekimlerin tanıdığı bir marka... özellikle Gastrolojide tekel durumunda. Profesyonel fotoğrafçıların çoğu zaman ulaşamadığı bir marka... Ama maalesef fotoğrafçılığa yeni başlayan genç kuşak reklamların etkisinde kaldığı için yabancı kaldığı bir marka...  Günümüz ekonomik koşullarda Pentax'ı ucuz ve ulaşabilir konuma getirdi.
      Pentax K-5 almakla en doğru kararı verdiğinizi belirtmek isterim.. Herşey gönlünüzce olsun

Çevrimdışı kemal_b_w

  • Üye
  • *****
  • İleti: 304
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« Yanıtla #299 : 19 Haziran, 2012, 21:17:59 »
Hoşbulduk efendim.  forumda ortam çok sıcak. daha üye olmadan bile kendinizi aileden biri gibi hissetmenizi sağlıyor. İnşallah bozulmadan da devam eder..
« Son Düzenleme: 22 Nisan, 2016, 16:11:05 Gönderen: vedib »
Ekipman>> Sony A7m3 / Sigma 35mm f1.4 art / Pentax K5 / Pentax 10-17mm fisheye / Pentax FA 50mm 1.4 / Pentax 100mm macro WR / Pentax 18-55mm WR

İnstagram>> https://www.instagram.com/ortodontist.kemal.kocacik/?hl=tr

Facebook >> https://www.facebook.com/kemal.kocacik
https://www.facebook.com/ortodontist.kemal.kocacik/

 

PentaxTürk İletişim Alanı

Başlatan Baha

Yanıt: 1
Gösterim: 32218
Son İleti 26 Şubat, 2015, 14:52:28
Gönderen: Baha
PentaxTurk'e yeni kan :)

Başlatan ilbey666

Yanıt: 15
Gösterim: 56622
Son İleti 18 Aralık, 2011, 02:09:37
Gönderen: Baha