Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 6 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hoşgeldin Fırat, Seni hemen şöyle yanımıza alalım Fotoğraf merakı var, oyun sevdası var , e programcılığa merak ta var, olay bitmiştir 3ünde de takıldığın paylaşmak istediğin birşey olursa daima mesaj kutumda yerin var şekil a : Visual studioyu kapatıp pentaxturke baktım şimdi diablo zamanı
Arkadaşlar Merhaba. İsmim Mehmet Can. Adana ve Çevresindeki Tek Pentaxçı olarak kendimi biliyorum. Buruk bir yalnızlık içindeyim burada:))Üniversite son Sınıf öğrencisiydim. Umarım mezun olmuşumdur. Ayrıca Özel bir firmada satış danışmanlığı yapıyordum Fotoğraf makineleri ile ilgili.bu yaz Askere gitme gibi bir planım var notlarımın iyi olması doğrultusunda. Çevrede Pentax kullanan varsa Görüşmekten memnun olurum.Şimdilik bu kadar. Bu Siteyi Rastlandı eseri fark ettim. iyi de oldu diye düşünüyorum. Herkese teşekkürler şimdiden hoş geldim diyelim:))
Başlatan Baha
Başlatan ilbey666