İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - zaferaxu

Sayfa: [1] 2 3
1
Maşallah Kayseri'ye koca Ankara 1 otobüs dolduramadı :(

2
Elinizde Pentax var,ne olacak yağmurdan çiseden ;)

3
Ben de beklemedeyim o zaman

4
Kimseden çıt yok

5
Zafer abi arayı çok açtık çook. :) :)

Sayı az olunca kişi başı gene yüksek oldu fiyat.

Listeyi başlatalım, sayı artsın ve genel duyuru geçeyim.
 
1-bFeeL (2 kişi)
2-zaferaxu (2 kişi)

neyse günahını çekeriz, onca uğraştın  dostlar bizi yalnız bırakmaz umarım. Benim hanımın henüz fotoğraf makinam olduğundan haberi yok, geziden de haberi yok. Herşeyi o gün öğrenecek öldürmezse kesin geliyoruz.

6
Baha beni 2 kişi yaz o zaman Allah'tan birşey çıkmazsa hanımı da alıyım geliyim

7
Duyurular, Yenilikler / Ynt: Ankara Civarı, Günü Birlik Gezi
« : 13 Eylül, 2014, 15:51:05 »
28 İ daha uygun benim  için

8
Duyurular, Yenilikler / Ynt: Ankara Civarı, Günü Birlik Gezi
« : 11 Eylül, 2014, 11:24:27 »
Şimdi İstanbul toplanır,Ankara uyur.
Benim için hiç uygun değil ama şartları zorluycam gerekirse doktordan rapor alıp işe gitmeyeceğim.
Kış geliyor son fırsatlar bunlar.

9
Duyurular, Yenilikler / Ynt: Ankara Civarı, Günü Birlik Gezi
« : 02 Eylül, 2014, 10:10:22 »
1-Bfeel
2-Zafer Aksu
Makinam Nikon D7100 beni dövmezsiniz umarım ;D

10
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 11 Ağustos, 2014, 11:31:29 »
Şimdilik hanımı bir türlü ikna edemediğim için alım işini iptal etmek durumundayım.Belki hanımı kandırabilirsem Fuji Xt1 ya da Xe2 alabilirim ucuz normal makina diye kandırmayı deniycem :-[

11
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 08 Ağustos, 2014, 14:56:10 »
50-135mm fiyatına, pentax k10d+sigma 10-20mm alabilirsiniz ;)

edit: yani hatta şöyle söyleyeyim.  pentax k10d =450tl-500tl tamron 17-70 =550-600tl sigma 10-20=650-700tl den bulabilirseniz = toplam sadece 1 adet 50-135 alacağınız paraya işinizi çözersiniz.
Hocam Allah razı olsun herkes tavsiye veriyor yardımcı oluyorsunuz.Yalnız herkesin verdiği tavsiye mantıklı geliyor bana.Diğer bir fikir de Canon 40d ve 135mm F2 ilerde 24-105 ve 70-200 f4 20 ay sonra konut kredisi bitiyor akaninde FF 5D serisi.
Kfadan bir K10D alıp bitirecektip çok düşününce iş arapsaçı oluyor işte

12
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 08 Ağustos, 2014, 13:04:08 »
eğer para harcayarak ve sırf fotoğraf için Rize' ye gidiyorsan, emanet de olsa manuel de olsa 10-20 gibi bir şey bul, Rize' ye gidince 10mm in bile dar kaldığını göreceksin, 18-55 ile yapılan bir gezi yazık olur, gerekirse başka lenslerini sat, mutlaka bir geniş açı al, benden demesi
Teşekkür ederim hocm hanımın memleketi emir üzerine gidiyorz yani.Sigma 10-20 almam lazım ama bütçeyi fazla asamam.

13
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 08 Ağustos, 2014, 09:34:45 »
Genis açı için kit lensi yeter su an için 18-55

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


14
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 07 Ağustos, 2014, 22:36:15 »
ilanı ben açmıştım ve arızayı da belirtmiştim zaten, gökhan bey ile de bütün bunları konuşarak verdim, 1100 liraya, zaten lens de benim değil, fipar nickli turgay abinin lensi idi
Yok hocam kimse laf etmiyor zaten bana da denk gelse ben de alabilirdim.Uygun zaman denk gelsin yeter ki.
Şu an kafa karisikligiyla herseye zipliyorum.Haftaya Rize gezim olacak Once bir K10d bir de kit lens alip gideyim diye yola ciktim.Şimdi kafa karışıklığı ile aklıma her turlu kombinasyon geliyor.

15
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Alınık Pentax 50-138 f2.8
« : 07 Ağustos, 2014, 16:07:18 »
Çok ucuza tabir ettiğinizi alan benim, ama bilin ki SDM arızası olan bir lensi bilerek aldım tamir ettirmek zorunda kalsan bütçemi aşardı zaten. Başlıklarda ararsanız lensin yazılımını screw-drive'a çevirdim. Lensde aklı kalan varsa bilsin diye yazdım, bi-gün satarım ama bugün yarın değil sadece FF için ;)
Gule gule kullanin hocam ben ustunkoru bakmistim ilana sdm motorundan haberim yoktu.Satılacak lens degil zaten maddi sikinti olmazsa.Insaallah ben de sikismazsam star serisini komple almak istiyorum.

Sayfa: [1] 2 3