İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - ZgR

Sayfa: [1] 2
1
Çöp Kutusu / Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
« : 21 Eylül, 2012, 16:08:09 »
Özgür daha güzel fotoğraflar bekliyoruz senden.
Deniyorum bol bol Mehmet abi. Zamanla güzelleşir inşallah.  :)

2
Çöp Kutusu / Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
« : 18 Eylül, 2012, 22:26:50 »
2 aylık "Paşa"...

_IGP3454 by OzgrCn, on Flickr

3
10 ve 11 güzel olmuş
Teşekkürler...

4
Yorumlar için çok teşekkürler.
Pazara ne alacağınızı bilerek gidin, karşınıza tesadüfen bir kelepir çıkarsa amenna.
cbaylan hocanın bu sözünü ve imzasında bulunan Ansel Adams'ın "Fotograf çekilmez, yapılır." sözünü benimsemeye çalışacağım. Umarım zamanla oturur bunlar.

5
ışık etkisini iyi kullanabilirsin.arkada çok gereksiz şeyler kompozisyonu bozmasın özellikle portrelerde ve insan bulunan fotoğraflarda güçlü kompozisyon gereklidir duyguyu hissettirmesi için.veya estetik ön plana çıkmalı.onun haricinde anı fotoğrafı ve sıradan fotoğraf gibi kalabiliyor. 9. ve 20.foton favorim.
Tamam, bundan sonra dikkat etmeye çalışacağım. Tekrar teşekkür ederim...

6
En çok hoşuma giden fotoğraf bu oldu. Işık, netlik çok hoş. Aynı zamanda arkada ki fon ile çocuğu birleştirince bana göre anlamlı fotoğraflar çıkabiliyor. Elinize sağlık. Selamlar.
Beğendiğiniz için çok mutlu oldum. Teşekkürler...

7
konuya yakın olduğunuz kareler çok başarılı daha profesyonelce görünüyor diğer kareler ise daha amatör görünüyor.
Gökhan abi, çok teşekkür ederim yorumun için. Uzaktan çekimler için önerebileceğin teknikler var mı?

8
Teknik eleştiri istekleri / İlk Denemelerim-Eleştiri lütfen
« : 25 Ağustos, 2012, 18:58:19 »
İlk fotograflarım, eleştirilerinizi bekliyorum. Photoshop indiremedim daha kotadan dolayı. Gimp kullanıyorum. Siyah-beyaz ya da benzeri değişiklik önerilerinizi  de almak isterim.
1.

_IGP3171 by OzgrCn, on Flickr
2.

_IGP3175 by OzgrCn, on Flickr
3.

_IGP3173 by OzgrCn, on Flickr
4.

_IGP3172 by OzgrCn, on Flickr
5.

_IGP3176 by OzgrCn, on Flickr
6.

_IGP3180 by OzgrCn, on Flickr
7.

_IGP3249 by OzgrCn, on Flickr
8.

_IGP3229 by OzgrCn, on Flickr
9.

_IGP3200 by OzgrCn, on Flickr
10.

_IGP3253 by OzgrCn, on Flickr
11.

_IGP3244 by OzgrCn, on Flickr
12.

_IGP3212 by OzgrCn, on Flickr
13.

_IGP3207 by OzgrCn, on Flickr
14.

_IGP3206 by OzgrCn, on Flickr
15.

_IGP3237 by OzgrCn, on Flickr
16.

_IGP3149 by OzgrCn, on Flickr
17.

_IGP3168 by OzgrCn, on Flickr
18.

_IGP2953 by OzgrCn, on Flickr
19.

_IGP2947 by OzgrCn, on Flickr
20.

_IGP2966 by OzgrCn, on Flickr
21.

_IGP2992 by OzgrCn, on Flickr
22.

_IGP2990 by OzgrCn, on Flickr

9
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 12 Ağustos, 2012, 22:42:08 »
Teşekkür ederim. Evet, bilgi eksikliğim çok var. Şu anda da kullanma kılavuzuyla makinayı tanımaya çalışıyorum. Umarım, İzmir'e gelene kadar makinayı biraz daha iyi tanırım, bilgi eksiklerimi de kapatırız birlikte.

10
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 12 Ağustos, 2012, 22:22:40 »
Mehmet arkadaşımız yardım etmiş sağolsun :)
İzmirde bu tip yeni başlıyan arkadaşlara bende bikaç defa yardım ettim.Yardımlaşma güzel şey :)
İzmire beklersen beklerim kardeşim tabiki :)
Setten bahsetmedin k7 ve yanında neler aldın tam olarak?
Güle güle mutlu günlerde kullan
Setim söyle:
*PENTAX 50 mm 1:1.7
*PENTAX 50-200
*SİGMA DC 18-50 mm 1:2,8-4,5 HSM
-LOWEPRO ÇANTA
-MANFROTTO 7301YB TRIPOT
-Ufak tefek hediyeler- HTML kablosu-mini tripot...

Güney abi, ben zaten İYTE'de okuyorum. Ekim başında geleceğim İzmir'e. Nasip olursa, tanışmak çok isterim.




11
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 12 Ağustos, 2012, 14:18:15 »
Makinayı aldım. Mehmet abi mükemmelsin. Çok teşekkür ederim yardımların için. Gökhan abiyle buluşamasakta ilgilendiği için yine çok teşekkür ederim. Kemal abi ve İzmirden yardım etmeye çalışan Güney abiye de çok teşekkür ederim. Umarım İzmire geldiğimde de Güney abiyle buluşup fotograf çekebiliriz.

12
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 10 Ağustos, 2012, 17:53:50 »
Tekrar teşekkür ederim, özel mesajınızı cevapladım. Son olarak geleceğim Sultanbeyli'ye. Ancak, hala benimle almaya gelebilecek veya Bakırköy yakınlarında bulunan bir pentaxçıya ihtiyacım var. Daha önce belirttiğim iade sebebinden ötürü. Yardımlarınızı bekliyorum. Simdiden çok teşekkür ederim.

13
Hoş Geldiniz / Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« : 09 Ağustos, 2012, 22:25:31 »
Teşekkürler. İlk DSLR' mi almamla birlikte bol bol tecrübelerinizden yararlanacağım. :)

14
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 09 Ağustos, 2012, 21:47:29 »
Gökhan bey çok teşekkür ederim. Tamam Sultanbeyli ye gelebilirim. Gerçekten sizin önerilerinizi ve değerlendirmenizi almak çok istiyorum. Ancak benimle almaya gelebilecek veya Bakırköy e yakın bir yerlerde (Kadıköy de olabilir) bulunan birinin yardımına da ihtiyacım var. Bir sorun çıkmayacağını umuyorum makinede , ancak herhangi bir sorun çıkarsa çabuk iade etmek istiyorum. Fakat kesinlikle sizin önerilerinizi ve görüşlerinizi almak istiyorum, bu yüzden eğer müsait olursanız (büyük ihtimalle cumartesi günü) makinayı aldıktan sonra, son olarak makina hakkında fikrinizi ve önerilerinizi almak için Sultanbeyli ye gelebilirim.

15
Yeni Pentax Sahipleri / Ynt: İstanbul içi yardım.
« : 09 Ağustos, 2012, 17:37:12 »
Teşekkürler öneriniz için... İnceliyorum şimdi.

Sayfa: [1] 2