Aslında ciddi bir durum söz konusu değil, vuruk kırık veya sıkıntılı birşey değil boya atması gibi kozmetik sorunlar, tekrar fotoğraflarını çektim özellikle kusurlarının, umarım almayı düşünen kişide soru işareti kalmaz. ben biraz da ekstra titizim ondan (50mm'den ne kadar titiz olduğumu biliyorsunuz sanırım

)
Aslında bu lensin emsali olan bütün 100 macrolardan pahalı olması lazım,.


