Çok severek kullandığım, sorunsuz ve tertemiz ilk SLR kameramı satıyorum.
Pentax K-x gövde (yaklaşık 3000 çekimde) + Pentax SMC DAL 18-55 lens + Cokin UV filtre + Kingston 8 GB SD kart + Varta şarj cihazı + GP Recyko piller
Hepsi birlikte sadece 600 TL !!!!
Makine arızasız, asla tamir görmedi, sensörde toz yok, gövdede çizik yok. GP Recyko piller, K-x ile en iyi sonucu veren pillerdir, henüz sadece 1 defa şarj edildiler. sistem komple sorunsuz, yeni makine sipariş ettiğim için bunu satıyorum.
Ankara ve Hatay elden teslim, onun dışındaki alıcılar kargo ücretini karşılar.