Tamron 17-50 nin, tüm mm lerde f/2.8 avantajı var. Keskinlik ve kontrastıyla ün yapmış bir lenstir.
Sigma 17-70 in, 70mm avantajı ve 1:2 macro avantajı var. Bir de nerdeyse objektife sıfır mesafeden odaklama avantajı var ve bunu tüm mm lerde yapabiliyor.
Keskinlik olarak her ikisi de kit lenslere göre daha keskin lensler, kendi aralarında kıyaslarsak, eşit şartlarda atbaşı gelir bana göre.
En özet haliyle budur...