Bendeki Samsung versiyonu arkadaşlar. Pentax ile aynı flaşlar zaten.
Kozmetik olarak izler var üzerinde. Pil kapağının 3 tırnağından biri kırık. Ama hala çok sıkı kapanıyor.
Gövdeye takınca fixlediğimiz mandalı biraz gevşek. böylemi olması gerekiyor bilmiyorum. Ama kullanıma etkisi yok zaten gövdeye sert giriyor flaş.
Kozmetik olarak biraz yıpranmış halde yani flaş. Ama çalışmasında filan en ufak problem yok. Çatır çatır patlıyo

Kılıfı ve ayağı var, başka bişesi yok. Kutu yok.
Fiyat: 500TL



