Gönderen Konu: Ankara İftar Buluşması  (Okunma sayısı 12319 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #15 : 30 Temmuz, 2012, 21:05:30 »
Toplu ileti atıyım ben. Görsün millet.
PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı ercan69

  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.911
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Outside of Turkey
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #16 : 30 Temmuz, 2012, 21:08:15 »
ankara toplanamaz baha ben bir turlu anlamadim canonculari ve okuldan kizlari alirsan anca  olur pentaxci 4 kisiyi topla mucize olur daha tipik acilmadan kiminin isi var kimi su gun olsun  ben bu ankarayi cozemedim

Çevrimdışı burkkan

  • Üye
  • ****
  • İleti: 270
  • Şehir: Kütahya
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #17 : 30 Temmuz, 2012, 22:40:22 »
madem ki ağızdan 5 ağustos çıktı iftar olsada olmasada geliyorum hadi :)
ömer alp e de haber salın sineklerini alsın gelsin :)
500px : burkkan
instagram: burkkan
twitter : burkkan

Çevrimdışı burkkan

  • Üye
  • ****
  • İleti: 270
  • Şehir: Kütahya
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #18 : 31 Temmuz, 2012, 20:05:24 »
hayde ankaralılar çevredekiler es geçmeyin konuyu yahuu
500px : burkkan
instagram: burkkan
twitter : burkkan

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #19 : 31 Temmuz, 2012, 21:06:20 »
ankara toplanamaz baha ben bir turlu anlamadim canonculari ve okuldan kizlari alirsan anca  olur pentaxci 4 kisiyi topla mucize olur daha tipik acilmadan kiminin isi var kimi su gun olsun  ben bu ankarayi cozemedim

Abi yapacak pek birşey yok.

Yani insan bu kadar mı üşengeç olur anlamadım. Pek kimseyi özel çağırmıyorum artık. "Bugün altın günüm." gibi kalitesiz bahanelere inmeye başladı iş. İsteyen zaten takiptedir siteyi. :)


madem ki ağızdan 5 ağustos çıktı iftar olsada olmasada geliyorum hadi :)
ömer alp e de haber salın sineklerini alsın gelsin :)

Ömer'de sınav diyor, gelmez herhalde.

PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı burkkan

  • Üye
  • ****
  • İleti: 270
  • Şehir: Kütahya
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #20 : 31 Temmuz, 2012, 22:48:30 »
başlatması sıavına aaaa sinek getiririm ona teee buralardan
500px : burkkan
instagram: burkkan
twitter : burkkan

Çevrimdışı burakbaran

  • Üye
  • ***
  • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
    • Burak Baran
  • Şehir: Ankara
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #21 : 31 Temmuz, 2012, 23:01:21 »
baha kardeşim ben zaten jokerim buluşma de yeterki :) Sen çağırırsında biz gelmeyizmi ayıp sana

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #22 : 31 Temmuz, 2012, 23:20:42 »
baha kardeşim ben zaten jokerim buluşma de yeterki :) Sen çağırırsında biz gelmeyizmi ayıp sana

Ağa sen Ankara'da bizim temsilcimissin. :D

Senin gibi 2-3 kişi daha olsa iyi ya şehir ayakların herkes fotoğrafa çıkar. :D
PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı burkkan

  • Üye
  • ****
  • İleti: 270
  • Şehir: Kütahya
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #23 : 03 Ağustos, 2012, 18:23:30 »
evet gençler kaçta buluşuyorz bilet alıcam ona göre ;)
500px : burkkan
instagram: burkkan
twitter : burkkan

Çevrimdışı HaypurTiryading

  • Üye
  • *****
  • İleti: 386
  • Eski Fuji'ci. :)
    • Profili Görüntüle
    • flickr
  • Şehir: Ankara
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #24 : 03 Ağustos, 2012, 22:01:40 »
Yer - mekan - rezervasyon ayarlayın gençler. Ben bilmem Ankarayı. :D
Pentax K10D
Pentax DA 18-55 WR, DA 55-300, A 50mm f2, M 50mm 1.7
Revuenon Special 35mm f2.8, 135mm f2.8 - Panagor Macro Convertor

Çevrimdışı Eagle Fly Free

  • Üye
  • *****
  • İleti: 511
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #25 : 03 Ağustos, 2012, 22:03:50 »
Ramazanın yarısı bitti gençler. :) Ha gayret.

Çevrimdışı HaypurTiryading

  • Üye
  • *****
  • İleti: 386
  • Eski Fuji'ci. :)
    • Profili Görüntüle
    • flickr
  • Şehir: Ankara
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #26 : 04 Ağustos, 2012, 23:32:00 »
Şimdi yarın neredeyiz? Yemekten önce fotoğraf çekimi olacak değil mi? Kimse bişey söylemiyor yahu. Benden istenilen ekipman var mı?

Pentax K10D
Pentax 50mm A f2 - M f1.7, Special Revuenon 135mm
Pentax 18-55 AL WR, Pentax DA 55-300 ED
Panagor Macro Convertor, Revuenon Special 35mm ( Reverse + 75mm Sccheider Krauznach Ön Optik ) <-- This is for macro. :D
Ben hepsini getiririm yarın. Hepsini kurcalarsınız sevgili Pentax severler.
« Son Düzenleme: 04 Ağustos, 2012, 23:36:10 Gönderen: HaypurTiryading »
Pentax K10D
Pentax DA 18-55 WR, DA 55-300, A 50mm f2, M 50mm 1.7
Revuenon Special 35mm f2.8, 135mm f2.8 - Panagor Macro Convertor

Çevrimdışı Baha

  • Admin
  • Üye
  • *****
  • İleti: 3.787
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #27 : 05 Ağustos, 2012, 00:48:24 »
Yarın saat 15.00'da Ulus'ta buluşalım mı arkadaşlar?
PENTAX K-3
SMC PENTAX-FA* 1:2 24mm IF AL
SMC PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.9 43mm Limited
SMC PENTAX-FA 1:1.8 77mm Limited

I'm a Photographer, not a Terrorist.

Çevrimdışı HaypurTiryading

  • Üye
  • *****
  • İleti: 386
  • Eski Fuji'ci. :)
    • Profili Görüntüle
    • flickr
  • Şehir: Ankara
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #28 : 05 Ağustos, 2012, 01:24:24 »
O saat erken olmamı? Burhan abi kaçta gelecek? Yemek nerede yenecek? Abi kaç kere sordum. Ne kadar aç bi adammışım ya. :D
Pentax K10D
Pentax DA 18-55 WR, DA 55-300, A 50mm f2, M 50mm 1.7
Revuenon Special 35mm f2.8, 135mm f2.8 - Panagor Macro Convertor

Çevrimdışı burakbaran

  • Üye
  • ***
  • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
    • Burak Baran
  • Şehir: Ankara
Ynt: Ankara İftar Buluşması
« Yanıtla #29 : 05 Ağustos, 2012, 02:06:12 »
Momo işin gücün yemek :D Fotoğrafı düşün kardeşim biraz :)

 

11 Ocak Cumartesi "ANKARA" (Uzun pozlama)

Başlatan fatihtekin88

Yanıt: 111
Gösterim: 28580
Son İleti 17 Ocak, 2014, 13:15:30
Gönderen: healtyhead
Ankara'daki PentaxSeverler Olarak Bir Tanışma ve Söyleşi Toplantısı Talep Ediyor

Başlatan zaferguler

Yanıt: 168
Gösterim: 41615
Son İleti 08 Ocak, 2014, 00:13:32
Gönderen: eminakca
Ankara ekibi olarak fotoğraf gezisi düzenlemeye ne dersiniz?

Başlatan zaferguler

Yanıt: 37
Gösterim: 16173
Son İleti 10 Ocak, 2014, 15:54:12
Gönderen: itasdemir
15 Mayıs 2012 - Red Bull X Fighters Jams Ankara

Başlatan burakbaran

Yanıt: 3
Gösterim: 2681
Son İleti 15 Mayıs, 2012, 01:53:10
Gönderen: Baha
Ankara’nın Müzik Festivali Başlıyor!

Başlatan sdemir03

Yanıt: 1
Gösterim: 2047
Son İleti 03 Nisan, 2012, 13:55:33
Gönderen: Baha