18-55 le geniş açı gayet güzel çekilir tabi çok iyi alternatifler vardır ama önemli olan elimizdekini değerlendirmek.farklı açlıları çekip birleştirerek daha geniş açıya ulaşabilirsin.
fotolara gelince net ve renk ayarları güzel.ama komposizyon ve öğe açısından bazı kareler çok kalabalık öğe eksik veya tam vurgulanmamış.geniş alman gereken yerlerde dar açı kullanmış dar açı gereken yerlerde geniş açı kullanmışsın.bu konulara dikkat edersen çok daha başarılı kareler çıkarırsın.