Gönderen Konu: Şile  (Okunma sayısı 15436 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı gokhanakarsu

  • Üye
  • *****
  • İleti: 988
    • Profili Görüntüle
    • gokhanakarsu - 05377238540
Ynt: Şile
« Yanıtla #15 : 02 Eylül, 2011, 22:06:58 »
18-55 le geniş açı gayet güzel çekilir tabi çok iyi alternatifler vardır ama önemli olan elimizdekini değerlendirmek.farklı açlıları çekip birleştirerek daha geniş açıya ulaşabilirsin.

fotolara gelince net ve renk ayarları güzel.ama komposizyon ve öğe açısından bazı kareler çok kalabalık öğe eksik veya tam vurgulanmamış.geniş alman gereken yerlerde dar açı kullanmış dar açı gereken yerlerde geniş açı kullanmışsın.bu konulara dikkat edersen çok daha başarılı kareler çıkarırsın.
Pentax K-7/ Pentax 18-55WR / Olympus E-PL2 / 17mm f2.8 / Helios 77M-4 f1.8 + Helios 44 Silver / Konica Hexanon 52mm f1.8 / 25mm cctv

sdemir03

  • Ziyaretçi
Ynt: Şile
« Yanıtla #16 : 02 Eylül, 2011, 23:34:42 »
Merhaba,
Öncelikle ufuk çizgisinin zaman zaman eğriliğinden bahsederek başlamak istiyorum, ne olursa olsun ufuk çizgileriniz düzgün olmalı, bu konuda sıkıntı çekersen ki ben de makinayı hep eğri tutarım, flaş yuvasına takılan ufak su terasizi oldukça işe yarıyor.

Fotografın 1/3 ve altın nokta kurallarına uymaya çalışmalısınız, çektiğiniz fotografları bu kurala göre değerlendirin. Bu kurallara göre çekmeye çalışın.

http://www.bascek.com/4547/fotografta-altin-oran-ve-13-kurali/


Sert ışıkta çekim yapmışsınız bana göre ND filitre olsa oldukça işe yarardı.



Çevrimdışı kampfar

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.184
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Şile
« Yanıtla #17 : 03 Eylül, 2011, 23:35:13 »
Önerileri dikkate alacağım, teşekkürler.

 

Şile Fotoğraflarım

Başlatan kampfar

Yanıt: 12
Gösterim: 12958
Son İleti 27 Mart, 2012, 22:25:44
Gönderen: caucassian