Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kayseri-Tomarza
Öncelikle fotoğrafıma yaptığınız yorum için çok teşekkür ederim, contrast bilerek vermedim jpeg çekmiştim, doğal kalsın istedim, raw olsa idi oynayabilirdim. Belirttiğim fotoğrafınızı çok beğendim Bokeh tam sevdiğim tarzda olmuş, başarılarınızın devamını dilerim.
Pentax KR / SMC M 50MM f/1,7 ve Photoshop.
bu foto cok hos
55-300 ve 70-300mm lensler ile kuş çekimi fiyasko.. çok zor.
Ornito lensi olmadığı muhakkak. ışık iyi olduğunda, bir de iyi kamufle olabilirsen, güzel kareler çıkıyor. ama ne kadar güzel de olsa, istenilen detayı vermiyor
Buradakiler de Pentax ist ds ve sigma 70-300 ile çekilen fotograflar. http://500px.com/volgyisandor