Gönderen Konu: Ankara'daki PentaxSeverler Olarak Bir Tanışma ve Söyleşi Toplantısı Talep Ediyor  (Okunma sayısı 116790 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı vedib

  • Teknik Danışman
  • Üye
  • *****
  • İleti: 2.591
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Hatay
Katılımcılardan çok, ben konuyu izliyorum... Aranızda olmayı çok isterdim, sizleri çok kıskandım... Havanında müsait olması harika...

Çevrimdışı Selm

  • Üye
  • ****
  • İleti: 202
  • Fotoğraf meraklısı,pentax aşığı
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
12:45 Gibi aranızdayım :)
Pentax Sevgisi // Nikon D7000

http://500px.com/Selm

Çevrimdışı fatihtekin88

  • Üye
  • *****
  • İleti: 890
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
An itibariyle gelmiş bulunuyorum =)

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İnstagram:  fatihtekin88

Pentax Sevgisi // 2x Lubitel 2 // Nikon d600 + BG // Nikon 24-85G VR // Nikon 50mm 1.8d // Nikon SB-900 // Slik f630 // 64-32 gb hafıza kartları

Çevrimdışı zaferguler

  • Üye
  • ****
  • İleti: 281
  • Elde Var Ben
  • Şehir: Ankara
12:30 gibi bir arkadaşımla ordayım inşALLAH. ;)

Çevrimdışı yussuf1907

  • Üye
  • ****
  • İleti: 170
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
gelecek olan varsa yazsın biz heykelde bulustuk:)

Çevrimdışı Selm

  • Üye
  • ****
  • İleti: 202
  • Fotoğraf meraklısı,pentax aşığı
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
Yoldayım bekleyin geliyorum :)
Pentax Sevgisi // Nikon D7000

http://500px.com/Selm

Çevrimdışı Anemon3

  • Üye
  • ****
  • İleti: 297
  • Pentax
    • Profili Görüntüle
Erdem ve bende, sefa abi ile serdinç abiyi alıp hemen geliyoruz. Ulus meyrodayız

Xperia L cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ufukta K-5iiS

Pentax K-5
Tamron 28-75mm F2.8 AF XR Di LD Macro SP
Pentax-M SMC 50mm F1.7

Canon AE-1 - Canon FD 50mm F1.8 - Vision 75-200 MC Macro F4.5

Çevrimdışı Selm

  • Üye
  • ****
  • İleti: 202
  • Fotoğraf meraklısı,pentax aşığı
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
Ulus metrodayım :) anlık yer bildirimi bu olsa gerek
Pentax Sevgisi // Nikon D7000

http://500px.com/Selm

Çevrimdışı yussuf1907

  • Üye
  • ****
  • İleti: 170
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
suan kaleye cikiyoruz geldik sayılır:)

Çevrimdışı fatihtekin88

  • Üye
  • *****
  • İleti: 890
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
Gelen, gelemeyen tüm dostlara bin teşekkür...

Havalar ısınınca bol fotoğraflı buluşmalar yapmak dileğiyle...

Herkesin ayağına sağlık =)

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İnstagram:  fatihtekin88

Pentax Sevgisi // 2x Lubitel 2 // Nikon d600 + BG // Nikon 24-85G VR // Nikon 50mm 1.8d // Nikon SB-900 // Slik f630 // 64-32 gb hafıza kartları

Çevrimdışı Anemon3

  • Üye
  • ****
  • İleti: 297
  • Pentax
    • Profili Görüntüle
Gelen, gelemeyen tüm dostlara bin teşekkür...

Havalar ısınınca bol fotoğraflı buluşmalar yapmak dileğiyle...

Herkesin ayağına sağlık =)

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kesinlikle süper bir buluşma oldu... Herkese çok teşekkür ediyorum ve bu olayı organize ve öncülük eden kişilerede tebrik ve saygılarımı iletiyorum güzel bir iş başarıldı :)
Ufukta K-5iiS

Pentax K-5
Tamron 28-75mm F2.8 AF XR Di LD Macro SP
Pentax-M SMC 50mm F1.7

Canon AE-1 - Canon FD 50mm F1.8 - Vision 75-200 MC Macro F4.5

Çevrimdışı healtyhead

  • Üye
  • *****
  • İleti: 1.270
  • Her tercih bir vazgeçiştir!
  • Şehir: Ankara
Günü 1 fire ile atlattık. İlk defa böyle bir buluşma oldu. Katılan herkese teşekkürler :))
Nikon D600
Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG APO OS HSM
Nikon Speedlight SB-800
Pentax K1000
Miranda 28mm f2.8 Macro
Lowepro 302AW

http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/
Serdinç KAYA
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık tutulduğunda; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.

Çevrimdışı zaferguler

  • Üye
  • ****
  • İleti: 281
  • Elde Var Ben
  • Şehir: Ankara
Uzun zamandır fotoğrafçılık adına böyle güzel bir gün geçirmemiştim. Hem geziye gelen kişilerin güzelliği hem muhabbetin güzelliği çok hoştu. Şahsım adına güzel ve çok verimli bir gün geçirdim. Makinem adına bir çok şeyi öğrendim. Özellikle Emin'e bu konu için teşekkür ederim. Umarım diğer arkadaşlarda benim kadar eğlenmiş ve zevk almışlardır. ;)

Çevrimdışı Selm

  • Üye
  • ****
  • İleti: 202
  • Fotoğraf meraklısı,pentax aşığı
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Ankara
Bugün katılan katılmayan herkese çok teşekkür ederim.Bilgi birikimi olarak daha fazla şeyler öğrendim özellikle Senih Abi ve Fatih Abi'de (Nikncu olan :P ).Birazdan çektiğim bir kaç adet resmi paylaşırım :)
Pentax Sevgisi // Nikon D7000

http://500px.com/Selm

Çevrimdışı eminakca

  • Üye
  • **
  • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
Arkadaslar gelen gelmeyen herkese cok tesekkurler cok guzel bir gundu eminim daha da guzel organizasyonlara imza atacagiz. "Nikon'cu" Cok sevgili arkadasim nikonla cektigi su fotografida bi paylassin artik :)

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


 

11 Ocak Cumartesi "ANKARA" (Uzun pozlama)

Başlatan fatihtekin88

Yanıt: 111
Gösterim: 94179
Son İleti 17 Ocak, 2014, 13:15:30
Gönderen: healtyhead
15 Mayıs 2012 - Red Bull X Fighters Jams Ankara

Başlatan burakbaran

Yanıt: 3
Gösterim: 7721
Son İleti 15 Mayıs, 2012, 01:53:10
Gönderen: Baha
30 Aralık 2012 / Ankara / Yılın Son Buluşması :))

Başlatan Baha

Yanıt: 60
Gösterim: 42896
Son İleti 02 Ocak, 2013, 20:46:07
Gönderen: Baha
23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması

Başlatan Baha

Yanıt: 11
Gösterim: 10940
Son İleti 05 Ağustos, 2015, 11:03:19
Gönderen: aie52
Ankara’nın Müzik Festivali Başlıyor!

Başlatan sdemir03

Yanıt: 1
Gösterim: 6830
Son İleti 03 Nisan, 2012, 13:55:33
Gönderen: Baha