İlk geldiğimde vazo pusula ibresi gibiydi

otobüsler vazoya kadar vazodan sonra, dükkanlar aynı dediğiniz gibi vazodan 50 metre sonra, buluşma yeri vazo, otobüsler vazodan kalkar

3 3.5 yılım geçti tek kare resmim yok vazoda o da ayrı
Bu arada Kütahya merkezde de pentax kullanan varmış pek sevindim

kalabalık gelecek olursanız mütevazi öğrenci evimde burhan abimizin evine sığmayanları herdaim ağırlayabilirim
