Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
uğur hocam kareler müthiş özellikle renkler ve kontrast çok tatlı...
Ben de özendim pazar pazar çıktım dışarı. Ya İstanbul'da bu sonbaharın renklerini bulabileceğimiz bir yer ya yok ya ben bilmiyorum. En yakında Gürpınar/Beylikdüzü çevresinde dolandım biraz. Hepsi 18-55 DA L ile çekildi. Lıghtroom da contrast, renk gibi düzenlemeler yapıldı.
1
ondan da var
Başlatan REİS