Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yorumunuz için teşekkürler, lcd farklarının farkındayım. Geçen hafta aynı durum Nikon D300S ile karşılaştırma yaparken başıma geldi. Fotoğraf konusunda bilgisi olmayan arkadaşım, direkt olarak nikonu daha üstün bi' makina saydı. Durumu anlattım, pc ye atıp bakması gerektiğini söyledim. Ama dünkü olay da istediğim neticeyi alamadığımın farkına vardım.Diğer makinada arkadaşımda kaldığından Canon daki fotoğrafı atamıyorum, ama K20'de deki fotoğrafı buyrun.http://s1307.hizliresim.com/1c/5/px5ub.jpg Ebat büyük olduğundan link olarak verdim.
Fotoğrafta çiçek netlenmemiş. Ya makine istenen noktayı yakalayamamış ya da minimum netleme mesafesinden daha yakına girmişsiniz gibi sanki. haytaertu'nun bahsettiği gibi farklı bir lensle denemekte fayda var. Bu arada ben de yüklediğiniz dosyayı biraz kurcaladım İzninizle.
Aslında renkleri ve arka planı oldukça hoşuma gitti benim
Başlatan yusufk53