Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Gösterileri internetten takip ettim, çok güzeldi gerçekten... Süper desenler çıkarmışsınız, tebrik ederim...Hasan hocam buarada "sigma" mı bu yoksa
tesekkurler. evet, geceyi sigma ile acip kapadim.
Ben bilemedim bu lensin kıymetini...
Kulağın mı çınladı
Nikon uyumlusu da var... Allah Allah yaaaa Alacaz tamam...
Biz de 35 art alırız artık napalım...
Kuzguncuk parkda Köprünün hemen dibin de idim. <font style="font-size: 120%;"> celebration by Mehmet Çoban</font>