Merhaba, Ziyaretçi
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Makine yaklaşık bir yaşında fakat oldukça az kullanılmıştır.Askerdeki bir arkadaşıma aittir.Bazılarınız kapanan diğer forumdan ismini duymuş yada tanıyor olabilirler.Sahibi serkan ŞENTÜRK arkadaşımızdır.Askerde olduğu için satışıyla başka bir arkadaşla beraber ben ilgileniyorum.Makinenin flaş kızağının köşesinde küçücük bir boya atması vardır.Onun dışında kozmetik ve mekanik hiçbir problemi yoktur.İstanbulda deneyerek ve elden görerek alabilirsiniz.shutter saysını 1-2 gün içinde yazarım.İletişim bilgileri aşağıdaki gibidir.Herkese iyi forumlar.Mert Toker-0532 740 82 59
PM attimGalaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlatan alicem
Başlatan umutcanyel
Başlatan thepisode
Başlatan aliesat1964
Başlatan chora