Arkadaşlar merhaba sistem değişikliği nedeniyle elimdeki bu lensi satışa çıkarmış bulunmaktayım.
Genelde herkes bilgi sahibidir ama ben kısaca bildiklerimi paylaşıp detay vermek istiyorum.En azından bu fiyata zor bulunan bir objektiftir. Fiyat performans açısından en çok tercih edilen Pentax objektiflerindendir. Optik kalitesi sayesinde mükemmel seviyede sonuçlar vermektedir. Netleme hızı gayet iyi durumda olup CA yani renk sapması yok denecek kadar azdır. Mükemmel alan derinliği vermesi ile makroya giriş aşamasında kullanıldığına da şahit oldum.
Objektif optik olarak temizdir. Ön camda bir tane iğne ucu kadar iz var. Kesinlikle görüntüye etki etmez. Belirtmekte fayda görüyorum ki fotoğraf makina sensörü üzerindeki toz ve izler sadece görüntüye etki eder. Bunun dışında kusursuzdur.
Kozmetik olarak temiz olup filtre yuvasında bir zedelenme vardır ve filtre ile optik arasında fotoğraflarda görünen kılcal çatlak.
Filtre takılmasına ve kullanılmasına engel değildir denenmiştir. Sırf bu görüntüye etki etmeyen ve etkisi sadece psikolojik olan sebeplerden fiyatını uygun tutuyorum. Genelde 400 liradan satışa sunulan bir objektiftir. Alıp kullanıma başlayabilirsiniz.Ürünle birlikte plastik parosoley gönderilecektir.
Ürün fiyatı 290 liradır. *Lütfen olmayacak tekliflerde bulunmayınız. Çalışmasında hiçbir sorun yoktur. Dediğim gibi etkisi sadece psikolojiktir. Bu objektif ile dün çektiğim bir fotoğrafı da ekliyorum.
*Takas düşünmüyorum.
İbrahim
0542 318 49 95




